• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402070100408
  • خبرنگار : 50038

اجرای ۶۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در ملایر

اجرای ۶۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع‌مقدس در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما متحدیم» از ۲۹ شهریورماه آغاز شده است، گفت: طی این هفته بیش از ۶۰ عنوان برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف به همت نیروهای سپاه و بسیج در سطح شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

سرهنگ علی‌اصغر فارسی شنبه یکم مهرماه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در جمع خبرنگاران، افزود: نخستین برنامه ما به مناسبت این هفته حضور ۴۰۰ نفر از مسئولان، بسیجیان و فرماندهان دفاع مقدس در محل فرمانداری و شرکت در مراسم دیدار ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب تحت عنوان برنامه «از دیروز تا امروز» بود که انجام شد.

وی به شرکت بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران ملایر در دعای ندبه در محل گلزار شهدای بام ملایر و نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره شهدای طلاب در محل مسجد جامع و یادواره شهدای روستای زاغه انوج نیز با حضور اقشار مختلف مردم در همین راستا برگزار شد.

فارسی با بیان اینکه امروز زنگ مقاومت و زنگ آغاز سال‌تحصیلی در مدرسه شهید سردار قاسم سلیمانی نواخته شد، افزود: دیدار مدیران اجرایی و جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود.

وی از برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در محل گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) و برگزاری رژه خودرویی و موتوری تحت عنوان «رژه اقتدار» با حضور نیروهای مسلح در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: این رژه با هدف به نمایش گذاشتن تجهیزات و ادوات نظامی، فضاسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس و امیدآفرینی در سطح جامعه، در خیابان‌های شهر ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه همایش نقش بانوان در دفاع مقدس چهارشنبه در محل مصلای شهرستان ملایر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، افزود: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی کارکنان ادارات و نیروهای مسلح از محل میدان دکتر بابک تا گلزار شهدای بام ملایر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: عطرافشانی گلزار شهدای بهشت هاجر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و بسیجیان، برگزاری پنج یادواره آبروی محله، دیدار با خانواده معظم شهدا در راستای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان، روایتگری راویان دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی و مدارس، برگزاری اردوهای جهادی متعدد، ویزیت رایگان بیماران نیازمند و پخش لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار از دیگر برنامه‌های ما در طول هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

فارسی با بیان اینکه امسال تلاش کرده‌ایم برنامه‌های عمومی در سراسر ادارات، مساجد، مدارس و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات برگزار شود، گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه راهبردی در طول این هفته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح حوزه مقاومت امام سجاد(ع) در شهر سامن و اجرای چند پروژه مهم عمرانی به همت بسیج سازندگی شامل ساخت خانه برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، تعریض پل روستای گرجایی و آغاز آبرسانی به روستاهای بهاره و پیرسواران خبر داد.

وی با بیان اینکه بیستم مهرماه به مدت چهار شب اجلاسیه کنگره سراسری ۸۰۰۰ شهید استان با مرکزیت همدان با حضور مقامات کشوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: مقرر شده است در همین راستا نمایشگاهی از آثار و کتاب‌های دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی دفاع مقدس همدان با حضور ناشران ملی برگزار شود.

وی از حضور پایگاه‌های مقاومت اسوه و الگو به مناسبت برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان در مرکز همدان خبر داد و گفت: امسال مقرر شده است در قالب این کنگره، مدال‌هایی مختص هر شهید طراحی و تهیه شود، ما نیز منتظر دریافت این مدال‌ها هستیم تا به منظور تکریم از خانواده‌های شهدای معظم دفاع مقدس، در دیدار با این عزیزان مدال‌ها را تقدیمشان کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha