• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070100528
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد:

نقش کلیدی اتحاد خانواده و مدرسه در تربیت فرزندان

نقش کلیدی اتحاد خانواده و مدرسه در تربیت فرزندان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه خانواده به عنوان اصلی‌ترین بازتولیدکننده سبک زندگی می‌تواند با همکاری مدرسه به تربیت صحیح نسل جدید کمک کند، افزود: این اتحاد سبب می‌شود تا سرمایه‌های فکری کشور بیمه شوند.

علی‌محمد زنگانه صبح امروز شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۲ در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در هنرستان امام صادق(ع) شهرستان آق‌قلا، اظهار کرد: نقش بی‌بدیل خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان بسیار مثمرثمر و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه همین اهمیت سبب شد تا دشمن روش «جنگ ترکیبی» را انتخاب و بر هم زدن «بنیان خانواده» را هدف قرار دهد، ادامه داد: خانواده به عنوان اصلی‌ترین بازتولیدکننده سبک زندگی می‌تواند با همکاری دست اندرکاران مدرسه به تربیت صحیح نسل‌های جدید جامعه کمک کرده و سرمایه‌های فکری کشور را بیمه کنند.

استاندار گلستان با اشاره به در پیش رو بودن هفته وحدت، «اتحاد» را لازمه رشد و تقویت جامعه دانست و افزود: این امر باعث ارتقاء هر چه بیشتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت جامعه خواهد شد و قطعاً دشمن از همین «وحدت» ملت ایران هراس دارد.

وی داشتن چشم‌انداز با افق روشن و برنامه‌ریزی درست برای رسیدن به هدف در کنار اتحاد و همدلی را اصلی‌ترین رمز پیروزی و موفقیت در هر کاری عنوان و خاطرنشان کرد: این مهم از همه مراحل زندگی و جامعه ضروری بوده و باید توجهی ویژه به آن شود.

نقش کلیدی اتحاد خانواده و مدرسه در تربیت فرزندان

زنگانه با تأکید بر اینکه استان گلستان با «شعار گلستان سرزمین هوشمند» در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات قدم‌های مناسبی برداشته است، اضافه کرد: با صرف هزینه ۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریالی، همه شهرهای استان به شبکه فیبر نوری متصل شدند و سیر مسیر برای رسیدن به سرزمین هوشمند همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه گلستان جزء سه استان دارای رشد مثبت در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات است، تصریح کرد: رشد استان در این حوزه‌ها از رقم منفی ۵.۹ در دولت قبل به مثبت ۳ رسیده است که تلاش می‌شوند این روند تداوم داشته باشد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان گلستان با بیان اینکه حرکت با برنامه‌ریزی درست و با مشارکت جوانان و نخبگان منجر به بن بست شکنی در انجام امور و پیشرفت استان خواهد شد، گفت: به نتیجه رساندن پروژه‌های پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری آشوراده نتیجه پیگیری‌های مداوم است.

وی انتصاب ۲۰ درصد مدیران استان از بانوان و بیش از ۹۴ درصد آنان بومی گلستان در ۲۳ ماه گذشته را نقطه عطف مجموعه دولت در استان برشمرد و یادآور شد: قطار توسعه استان گلستان متوقف نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، در پایان زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ در هنرستان امام صادق(ع) شهرستان آق‌قلا توسط استاندار گلستان به صدا درآمد و دانش آموزان پس از استراحتی سه ماهه، با حضور در کلاس درس، تعلیم و تربیت در محیط مدرسه را از سر گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha