• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402070100566
  • خبرنگار : 50214

چند و چون برپایی نمایشگاه پاییزه امسال یزد

چند و چون برپایی نمایشگاه پاییزه امسال یزد

ایسنا/یزد نمایشگاه پاییزه امسال یزد برخلاف سالهای گذشته در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار نشد و همین باعث شد تا به دلیل برخی کاستی‌ها و مشکلات با گلایه برخی شهروندان مواجه شود.

نمایشگاه پاییزه یزد امسال نیز در آستانه فصل بازگشایی مدارس با عرضه نوشت‌افزار، کیف، کفش، مواد غذایی و پوشاک و سایر مایحتاج مردم با قیمتهای ارزانتر از سطح بازار برپا شد.

عمده تفاوت این نمایشگاه با سالهای قبل محل برگزاری آن یعنی باغ جهانی دولت به جای نمایشگاه بین المللی یزد بود که البته برخی مشکلات را نیز برای شهروندان به همراه داشت.

این نمایشگاه در مساحت چهار هزار مترمربع و در قالب حدود ۲۰۰ غرفه از ۲۷ شهریورماه آغاز بکار کرده و تا سوم مهرماه نیز پذیرای شهرندان است.

نمایشگاه پاییزه امسال نیز از تنوع و کیفیت کالایی و تخفیفات خوبی برخوردار است و این شاخص‌ها از سوی کارگروه تنظیم بازار شهرستان و استان به صورت مستمر رصد می‌شود لذا نمایشگاه امسال هم با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

شاید یکی از نکات منفی این نمایشگاه را بتوان فضای نسبتاً کوچک در قیاس با جمعیت بازدیدکنندگان ذکر کرد و همچنین کمبود جای پارکینگ برای خودروی مراجعان به نمایشگاه که در برخی ساعات منجر به ترافیک سنگین خودروها از سه راه شحنه تا چهارراه دولت آباد می‎شود.

 علی‎رغم تبلیغات و اطلاع رسانی اندک نمایشگاه، برپایی آن در مرکز شهر و دسترسی آسانتر شهروندان به آن موجب رضایت و استقبال مردم شده است ولی جانمایی نامناسب و ترافیک ایجاد شده نیز غالباً نارضایتی‌هایی را به همراه داشته و جالب توجه است چرا مسئولان استان این نمایشگاه را در محل سنواتی آن که نمایشگاه‌های بین المللی در جوار کنارگذر یزد با فضایی قریب به ۹ هزار مترمربع با پارکینگ‌های بزرگ و دیگر امکانات جنبی نمایشگاهی است، برگزار نکرده‎اند.

به هر حال این نمایشگاه همچنان تا سوم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است ولی بهتر است مسئولان و متولیان در برگزاری نماشگاه‎های مشابه در جانمایی و جوانب برگزاری آنها تدابیر لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha