• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402070100614
  • خبرنگار : 71506

شکست علیزاده از قزاقستان در یک چهارم نهایی

پیروزی محمدرضا گرایی مقابل ژاپن با رد و بدل شدن ۲۱ امتیاز!+ ویدیو

پیروزی محمدرضا گرایی مقابل ژاپن با رد و بدل شدن ۲۱ امتیاز!+ ویدیو

ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با پیروزی مقابل حریف ژاپنی به دیدار یک چهارم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم صعود کرد اما ناصر علیزاده از حریف قزاق شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد، محمدرضا گرایی در مسابقه یک هشتم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم برابر کیوتارو سوگابه از ژاپن قرار گرفت  که در یک کشتی بسیار پرافت و خیز با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به پیروزی رسید. گرایی در دو دقیقه پایانی کاملا از لحاظ نفس کم آورد اما توانست کشتی را کنترل کند و برنده مسابقه شود.

پیش از این ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برابر گئورگی تیبیلوف از صربستان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ شکست خورد.

اما ناصر علیزاده ملی‌پوش وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر نورسلطان تورسینوف از قزاقستان قرار گرفت و ۹ بر ۴ شکست خورد. اگر کشتی‌گیر قزاق فینالیست نشود، علیزاده از دور مسابقات حذف می‌شود. 

علیزاده در کشتی نخست خود به مصاف پاگکالیدیس از یونان رفت و به سختی با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز شد و راهی دور بعد شد. علیزاده در دور بعد هم به سختی با نتیجه ۴-۴  آرکادیوژ کولینیژ از لهستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۱۸:۵۲

من از کشتی گرای خوشم نیومد حق کشتی گیر ژاپن بود ببره کشتی گیر که نباید مثل آدامس وا بیاد همیشه نشسته بود کشتی گیر ایرانی هیچ وقت نباید کم بیاره و رو زمین بشینه همیشه باید استوار باشه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۱ ۲۲:۵۳

درودگرایی ولی ژاپنی عالی بودنفس کم نیاوورد

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۰۰:۱۳

تقریبا ۵۸سال سن دارم وبه قدری به کشتی فرزندان وطنم عشق می ورزم طوری که هرکاری داشته باشم رها کرده و به سراغ دیدن مسابقات کشتی مروم،حال چنانچه چند نوبت کشتی گیران آزاد و فرهنگی در مسابقات برون مرزی شرکت می کردند،کشتی گیران کشورم کم نمی اوردند،خواهشا مسولین ورزش به این امر رسیدگی نمایید،همانطورکه درقاره اروپا این مسابقات مرتبا برگزار می شودولی در قاره آسیا خیر،

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۲ ۲۳:۲۰

در این میادین بزرگ و معتبر مربیان زحمتکش و باهوش ایران باید این فرصت کسب مدال رو در اختیار کشتی گیرانی قرار بدن که حداقل تا ثانیه آخر بجنگه و ما در این وزن کشتی گیران بسیار زیادی داریم که نفس بسیار چاق تری از آقای علیزاده دارند و بسیار تشنه تر از ایشون هستن برای کسب مدال، من اصلا منظورم به بد بودن علیزاده نیست و به عقیده من نفرات زیادی در این وزن حسرت این میدان را خوردند... طبیعت نگهدارتون...