• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402070100748
  • خبرنگار : 90047

سرمربی تیم ملی جوجیتسو:

تنها با برگزاری سه اردوی آمادگی در بازیهای آسیایی شرکت می‌کنیم

تنها با برگزاری سه اردوی آمادگی در بازیهای آسیایی شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم ملی جوجیتسو بازی‌های آسیایی را از مسابقات جهانی سخت‌تر دانست و گف: تنها با برگزاری سه مرحله اردوی آمادگی عازم بازی های آسیایی می شویم و امید به کسب مدال داریم.

به گزارش ایسنا، امیر خوشبین در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو درباره آخرین وضعیت دو ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی گفت: برای آماده سازی این دو ورزشکار تنها سه ماه فرصت داشتیم، چون شرایط اعزام این رشته به بازی های آسیایی مشخص نبود. تقریبا از خرداد امسال مجوز اعزام این رشته به هانگژو داده شد که از آن زمان تاکنون ورزشکاران در اردوی آماده سازی بودند و در نهایت با تصمیم کمیته ملی المپیک، مهران ستار در وزن ۶۲ کیلوگرم و علی اکبرپور در ۸۵ کیلوگرم مسافر هانگژو شدند.
وی افزود: از سال ۲۰۱۸ تا امسال برنامه‌ای برای این رشته نداشتیم و بعد از این که فهمیدیم امکان شرکت در بازی های آسیایی داریم، تمرینات را به طور جد پیگیری کردیم تا بتوانیم در بازی های آسیایی مدال کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی جوجیتسو تصریح کرد: بازی های آسیایی از مسابقات جهانی سخت‌تر است و برترین های دنیا در این بازی ها حضور دارند که رقیب سرسختی برای ورزشکاران ما به حساب می‌آیند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای آماده سازی ورزشکاران اردوهای برون مرزی نیز داشتید؟ خاطرنشان کرد: دو تورنمنت برون مرزی در امارات و قزاقستان داشتیم که محک خوبی برای ورزشکاران اعزامی بود تا شناخت لازم را نسبت به حریفان خود قبل از بازی های آسیایی پیدا کنند. البته در جاکارتا ما از کسب سکو بازماندیم اما این دوره سعی داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی جوجیتسو در پایان خاطرنشان کرد: سایر کشورها بعد از جاکارتا برنامه آماده سازی خود را شروع کردند و شرایط بسیار خوبی دارند و ما تنها با برگزاری سه مرحله اردوی آمادگی عازم بازی های آسیایی می شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha