• شنبه / ۱ مهر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402070100767
  • منبع : نمایندگی اردبیل

دادستان پارس آباد خبر داد

راننده مخل نظم و امنیت حادثه تعزیه خوانی پارس آباد دستگیر شد

راننده مخل نظم و امنیت حادثه تعزیه خوانی پارس آباد دستگیر شد

ایسنا/اردبیل دادستان پارس آباد از دستگیری و بازداشت فرد مخل نظم و امنیت تعزیه خوانی روستای اجیرلو شهرستان پارس آباد خبر داد.

فیروز فرهانی امروز، اول مهر با تاکید بر اینکه امنیت، آرامش و حس آرامش جامعه یکی از اولویت‌های اساسی دادستانی است، تصریح کرد: شخصی که در شانزدهم اردیبهشت ماه در روستای اجیرلو شهرستان پارس آباد و در مراسم عزاداری اقدام به اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق زیر گرفتن احدی از تعزیه خوانان با اتومبیل شخصی خود کرده بود با دستور قاطع قضایی و با تلاش‌های قابل تحسین عواملین فراجا دستگیر ،به دادسرا معرفی و بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به تحقیقات محوله و اظهارات متهم مشکلات شخصی و روحی از جمله داشتن برگ جلب به خاطر محکومیت دیگر، انگیزه متهم بوده و قصد اهانت به عزاداری را نداشته است.

وی ادامه داد: ایجاد حس امنیت و آرامش و حفظ پایدار این مهم از حقوق بارز ملت فخیم و فهیم شهرستان پارس آباد می باشد و وقوع جرائم خشن ،این امنیت را خدشه دار می‌سازد. به ضرس قاطع در حدود اختیارات دادستانی اجازه فرار و در امان ماندن متهمان جرائم خشن را از چنگال پرقدرت قانون را نخواهیم داد و برخورد صریح ،قاطع و قانونی در انتظار چنین متهمانی است.

وی بیان کرد: حسب تصمیمات اتخاذ شده ،شعبات ویژه برای تحقیقات در خصوص چنین جرائمی تعیین شده و هم اکنون پرونده در شعبه محترم اول دادیاری تحت تحقیقات مقدماتی و متهم بازداشت است.

دادستان پارس آباد همچنان لزوم مداخله و تعامل نهادی‌های ذیربط فرهنگی،اجتماعی و اجرایی را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و از بین بردن بستر جرائم مورد تاکید قرار داده و افزود: قطعا اقدامات دادستانی و دادسرا غیر قابل اغماض و غیر قابل تعطیل است و متهمان جرائم خشن از هیچگونه ارفاقات قانونی بهره‌مند نخواهد شد. با این وصف همچنان برنامه‌ریزی و اقدام مستمر دستگاه‌های ذیربط برای خنثی سازی بسترهای جرم ضروری و از مطالبات جدی دادستانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha