• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070200855
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیئت کشتی گلستان عنوان کرد:

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان

ایسنا/گلستان رئیس هیئت کشتی گلستان با بیان اینکه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در استان به لحظات پایانی خود رسید، گفت: قطعاً برگزاری این اردو دستاوردهای بسیاری را برای کشتی‌گیران گلستانی دارد.

علی اکبر بصیرنیا صبح امروز یکشنبه ۲ مهرماه ۱۴۰۲ در حاشیه برگزاری ششمین روز از چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در استان گلستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت کشتی گلستان، میزبانی از تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی با هدف بالا بردن سطح کیفی کار مربیان و ورزشکاران است که محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعاً تماشای سبک و شکل تمرین ملی پوشان و رویه هدایت و راهنمایی مربیان تیم ملی، نکته‌های آموزشی فراوانی دارد که مربیان فعال و ورزشکاران گلستانی می‌توانند با حضور در سالن تمرین آنها، بر تجارب خود بیافزایند، ادامه داد: چهارمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان از سه شنبه ۲۸ شهریور ماه به میزبانی شهرستان آزادشهر آغاز شده و روز دوشنبه ۳ مهر خاتمه می‌یابد.

لحظات پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در گلستان

رئیس هیئت کشتی استان گلستان تعداد نفرات حاضر در این اردوی هفت روزه را ۶۸ نفر عنوان کرد و یادآور شد: نونهالان ملی پوش زیر نظر پهلوان «حسن طهماسبی» سرمربی و کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان به تمرینات می‌پردازند.

وی با تأکید بر اینکه در این اردو تعدادی از کشتی گیران و مربیان استان گلستان در کنار کشتی گیران تیم ملی تمرین کردند، افزود: بی‌شک، اینگونه تمرین‌ها و در مجموع برگزاری چنین اردوهایی باعث رشد و شکوفایی و افزایش سطح فنی کشتی استان می‌شود.

بصیرنیا با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، میزبانی از ملی پوشان در سطوح سنی مختلف مختص به این اردو نخواهد شد، خاطرنشان کرد: عضویت کشتی‌گیران گلستانی در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین اهداف هیئت استان است و قطعاً رسیدن به این هدف با حرکت برنامه محور و ساختاری در کنار تعامل جمعی دور از انتظار نیست.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۳۵۰۰ کشتی‌گیر بیمه شده در زیرمجموعه هیأت کشتی استان گلستان فعالیت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود با تحقق برنامه‌های افق دو ساله، این رقم به لحاظ کمیتی به ۱۰ هزار نفر افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha