• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070200942
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گرگان عنوان کرد:

کمبود فضای آموزشی در گرگان/ برخی مدارس دو شیفته هستند

کمبود فضای آموزشی در گرگان/ برخی مدارس دو شیفته هستند

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با بیان اینکه در سال جاری چهار مدرسه به فضای آموزشی شهرستان اضافه شد، گفت: فضاهای آموزشی در گرگان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کم‌تر است.

اسماعیل نادری پیش از ظهر امروز یک شنبه دوم مهرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: تعلیم و تربیت دو اصل مهم در زندگی بشر هستند که با گذشت زمان، شکل جدید به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در دوران پساکرونا قرار داریم و دانش‌آموزان همانند دوران پیش از شیوع بیماری کرونا به شکل حضوری و بدون محدودیت در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، ادامه داد: از هفته‌های گذشته، تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان گرگان اندیشیده شد تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها با کمترین دغدغه به مدرسه بروند.

فرماندار گرگان با تأکید بر اینکه تصمیمات جدید در شورای ترافیک شهرستان اتخاذ شد تا بار ترافیکی کوچه‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی شهر کاهش یابد، افزود: با یک طرفه کردن برخی خیابان‌های اصلی و فرعی شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس و تردد سرویس‌های مدارس را در شهر گرگان تسهیل کردیم.

وی با اشاره به اینکه رقمی معادل ۵۳۰ میلیارد ریال برای نوسازی و استحکام بنای مدارس شهرستان گرگان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: متأسفانه فضاهای آموزشی در گرگان نسبت به شهرستان‌های دیگر استان کم‌تر است و به همین دلیل برخی از مدارس در دو نوبت خدمات آموزشی می‌دهند.

نادری از تلاش‌های مستمر آموزش و پرورش و دیگر دست اندرکاران استان گلستان و شهرستان گرگان برای کاهش مشکلات فضای آموزشی در مرکز این استان شمالی خبر داد و اضافه کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ چهار مدرسه در دو نوبت تحصیلی به ظرفیت مدارس شهر گرگان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه اعلام شده، نرخ جدید کرایه سرویس مدارس برای انواع خودروها در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: برای هر کدام از انواع وسایل نقلیه اعم از مینی بوس، ون، خودروهای کلاس ۱۳۰۰ (پراید، تیبا، ساینا و تیبا ۲) و خودروهای کلاس ۱۶۰۰ (سمند و پژو) نرخ مشخص تعیین و توسط سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha