• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1402070200963
  • منبع : روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی

تا آخر هفته برای این برنامه‌ها به تئاترشهر و برج آزادی بروید

تا آخر هفته برای این برنامه‌ها به تئاترشهر و برج آزادی بروید

مجموعه فرهنگی هنری «برج آزادی» و مجموعه «تئاترشهر» میزبان چند نشست تخصصی، نمایش ویژه بانوان و نمایش‌های رادیویی شرکت‌کننده در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی خواهند بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش ویژه بانوان، چند نشست فرهنگی تخصصی و تعدادی از نمایش‌های شرکت کننده در بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، طی روزهای سوم تا هفتم مهرماه در مجموعه فرهنگی هنری «برج آزادی» و مجموعه «تئاتر شهر» تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرند.
بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که توسط ستاد برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی با همکاری این دو مجموعه صورت گرفته، ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ روزهای دوشنبه سوم و چهارم مهرماه نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی، زره‌پوشی»  در فضای قهوه‌خانه‌ای در «برج آزادی» برگزار می‌شود. 

ساعت ۱۶ تا ۱۸ روزهای پنجم و ششم مهرماه نیز نمایش ویژه بانوان «خاتون» به کارگردانی اکرم خاتون قزوینی و نشست فرهنگی «ترنا بازی – نقالی» میزبان مخاطبان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی خواهند بود. این در حالی است که  ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب روزهای سوم تا هفتم مهرماه نیز نمایشگاه «مشاغل و حرفه های مرتبط با نمایش‌های آیینی سنتی» در همین مجموعه میزبان علاقمندان خواهد بود. 

در مجموعه «تئاترشهر» هم ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه سوم، چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ششم مهرماه به ترتیب نمایش‌های رادیویی «دسیسه» به نویسندگی آرزو شهنواز و کارگردانی رضا داداشی از قزوین، «افسانه مارها» به نویسندگی و کارگردانی علی حسین قلی‌زاده از تبریز و «بی جی ام تاو» به نویسندگی ناصر کریمی و کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان پیش روی علاقمندان قرار می‌گیرد. 

نمایش‌های رادیویی «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی ایمان سلیح از تهران، «علیمردان خان» به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد، «برفچال» به نویسندگی راضیه مومیوند و کارگردانی ماکان رضایی از تهران هم به ترتیب در ساعت ۱۶ روزهای دوشنبه سوم، سه‌شنبه چهارم و چهارشنبه پنجم مهرماه میزبان مخاطبان در مجموعه تئاتر شهر خواهند بود.

تا آخر هفته برای این برنامه‌ها به تئاترشهر و برج آزادی بروید

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha