• یکشنبه / ۲ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402070201085
  • خبرنگار : 71649

عنایتی: شانس من است که تمام اتفاقات می‌خواهد با من رقم بخورد

عنایتی: شانس من است که تمام اتفاقات می‌خواهد با من رقم بخورد

سرمربی تیم ملی امید می‌گوید کم و کاستی زیاد داریم اما همه توان‌مان را برای کسب مدال می‌گذاریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل مغولستان و صدرنشینی و صعود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: شرایط خوبی را در بازی نداشتیم. انتظار ما از بازیکنانمان خیلی بیشتر از این است. تیمی که می‌خواهد روی سکو برود باید فکر بزرگی داشته باشد. البته تیم‌هایی که ۱۰ نفره می‌شوند انگیزه بیشتری هم پیدا می‌کنند. متاسفانه انگیزه ما کمتر شد اما بازی را تحت کنترل داشتیم. انتظار داریم بچه‌ها انگیزه بیشتری پیدا کنند.

او ادامه داد: خداراشکر توانستیم سرگروه شویم و باید خودمان را برای مرحله بعدی آماده کنیم. حریفمان هنوز مشخص نیست و فردا مشخص می‌شود. مطمئن هستیم بازی سختی داریم اما تمرکزمان را می‌گذاریم که نتیجه بگیریم. از هواداران تشکر ویژه دارم که انرژی دادند. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب دل مردم را شاد کنیم. ما در تمرینات با بازیکنان صحبت کردیم که حتما به عنوان سرگروه بالا بیاییم.

از مصدومیت احتمالی بازیکنان ترسیدیم

سرمربی تیم ملی امید اضافه کرد: مقداری از شرایط بازی و مصدومیت احتمالی بازیکنان ترسیدیم چون مغولستان بی محابا بازی می‌کرد. ارسلان مطهری را به خاطر سرماخوردگی در نیمه دوم به زمین فرستادیم و باید ببینیم وضعیت سامان فلاح در چه شرایطی است. فکر نمی‌کنم سامان فلاح به بازی بعد برسد. با این حال ما باید حرفه‌ای‌تر فکر کنیم تا از شرایط و موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

او در رابطه با مرحله حذفی این مسابقات گفت: مرحله به مرحله شرایط سخت‌تر می‌شود. ما در تیم جا به جایی زیادی داشتیم و تمرینات زیادی هم نداشتیم اما به هر حال بازیکنان باکیفیتی داریم. بازیکنان ما باید قدر خودشان را بدانند. این فرصتی است که بازیکنان می‌توانند مقام کسب کنند و تمام توانشان را باید به کار بگیرند. شانس من است که تمام اتفاقات می‌خواهد با من رقم بخورد. تمام توانم را به کار می‌گیرم اما خیلی کم و کاستی داریم. باید شرایط بهتری را برای خودمان آماده می‌کردیم و شرایط بهتری را برای فوتبال پایه فراهم کنیم. ما استعدادیاب‌های خوبی داریم که می‌توانند کمک کنند و با یک برنامه ریزی بلند مدت کارهای بزرگی می‌شود انجام داد. ان‌شاءالله همه توانمان را برای مدال می‌گذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۰۳:۰۷

یاسین سلمانی چقدر بی تفاوت بازی می‌کرد. فقط حواسش این بود که خط روش نیفته

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۰۸:۰۸

واقعا تاسف انگیزه که عنایتی گفت بازی را تحت کنترل داشتیم این تیم امید فقط شیر برای تیم های ضعیف هست تیم ۱۸۶ جهان مغولستان رو شکست دادید البته ۱۰ نفره این پیروزی نیست شکست محسوب می‌شود والیبال و فوتبال ایران رو به نابودی هست

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۴ ۱۳:۳۵

ماشاءالله به فوتبال بی‌صاحب

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۰۸:۲۹

ماشالله به رضا عنایتی.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۰۸:۵۳

شما فقط برو...این تیم داره واسه خودش بازی میکنه . نه برنامه ای نه تاکتیکی !

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۴ ۱۳:۳۷

ای خدا پدرت را بیامرزد حرفت حقه

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۱۰:۰۷

جناب عنایتی شانس چیه؟!شماخودت شانسی سرمربی شدی؟!باکدام سوادودانش ودرکدام مکتب مدرک مربیگری گرفتی؟!کدام سابقه درخشان داری؟!شانس حربه ناتوانان برای لاپوشانی عدم کارایی خودشان است.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۱۳:۳۰

آقای عنایتی اگه تیم امید بدون شما بازی می‌کرد هم این تیم‌ها را می‌برد نیاز به تعریف و تمجید شما نبود فقط آقای عنایتی و آقای عطایی فقط استعفا بدین برین!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۱۷:۴۳

خسته نباشید ..یادمان باشد که این تیم امقدر افتضاح بود که هیچکس حاضر نشد تحویلش بگیره واقای عنایتی هرنتیجه ای بگیره خوبه وباید از شجاعتش اوراتحسین کرد..سپاس عنایتی

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۴ ۱۳:۳۳

نه عزیز اگر این فوتبال صاحب داشت شما ۱۰۰ سال دیگرم خواب سرمربیگری تیم ملی را خواب نمیدیدی