• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402070301157
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی خبر داد

آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

آغاز ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل منطقه ویژه ربع رشیدی، گفت: ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس از طریق سامانه مربوطه و به مدت یک ماه صورت می‌گیرد.

رضا کریملو روز یکشنبه ۲ مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام یازدهمین نمایشگاه رینوتکس با تنوع سازی و استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه رینوتکس در تبریز، گفت: ثبت نام از اول مهرماه شروع شده و تاپایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این نمایشگاه ۱۷ تا۲۰ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و در بخش‌های مختلف برگزار شده و مانند دوره‌های قبلی از تمام فناوران دعوت به عمل می‌شود.

کریملو خاطر نشان کرد: در نمایشگاه یازدهم پنج هدف عمده دنبال می‌شود و برای برگزاری نمایشگاه شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی احکام خود را از استاندار آذربایجان‌شرقی دریافت کرده‌اند و زون بندی تخصصی بر اساس کاربرد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره فعالیت ۱۳ کمیته تخصصی در نمایشگاه رینوتکس، بیان کرد: رویکرد استفاده از جوانان متخصص و دانشگاهی وجود دارد و سال جاری به دنبال پررنگ تر کردن حضور نمایشگاه و حمایت مدیریت نمایشگاه هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از نظرات مردمی در طرح‌های منتخب، یادآور شد: شفافیت در این نمایشگاه بیشتر خواهد شد و در کنار نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز در محورهای مختلف در چهار روز برگزاری نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه رینوتکس در تقویم وزارت علوم قرار خواهد گرفت، تشریح کرد: نمایشگاه یازدهم مسئله محور خواهد بود تا مسائل و مشکلات عمومی و صنایع مورد بررسی قرار گیرد.

کریملو یادآور شد: حدود ۸۰ رویداد تخصصی در نمایشگاه یازدهم برگزار می‌شود و از ظرفیت‌های استانی و دانشگاهی استفاده می‌شود و حدود ۲۰ رویداد در قالب همایش و بزرگ خواهد بود و ۶۰ رویداد در قالی ورکشاپ برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه فناوری ویژه دانش آموزان با عنوان رینوفست خبرداد و افزود: این نمایشگاه برای اولین بار و مختص دانش آموزان و در سه محور خواهدبود.

وی پیش بینی کرد: سال جاری بیش از هزار طرح در نمایشگاه حاضر شوند که البته جدا از نمایشگاه رینو فست است.

وی با اشاره به ابعاد بین المللی نمایشگاه رینوتکس خاطر نشان کرد: تا کنون از کشورهای ارمنستان، تاتارستان، ترکیه، هندوستان و چین اعلام آمادگی شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha