• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070301531
  • خبرنگار : 50283

رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی خبر داد

کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین

کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین

ایسنا/گیلان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی از کسب مدال نقره روئینگ چهار نفره سبک با حضور بانوی ورزشکار انزلیچی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی چین خبر داد.

مجید ستوده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو چین در حال برگزاری است و نازنین ملایی توانست مدال نقره در روئینگ چهار نفره سبک وزن را کسب کند.

وی گفت: علاوه بر نازنین ملایی از بندرانزلی، مهسا جاور، زینب نوروزی همچنین فاطمه مجلل از ایران در این تیم چهار نفره حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به اینکه نازنین ملایی در دو شاخه ورزشی شرکت و علاوه بر کسب مدال نقره، یک مقام پنجمی نیز کسب کرده است، افزود: امیرحسین محمودپور نیز در روئینگ یک مقام چهارمی و یک مقام ششمی را کسب کرد.

ستوده با بیان اینکه برای شرکت در نوزدهمین دوره مسابقات بازی‌های آسیایی در هانگژو چین ۹ ورزشکار از انزلی شرکت دارند، تصریح کرد: علاوه بر این دو ورزشکار، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور نیز در رشته قایقرانی این دوره از رقابت‌ها شرکت دارند.

وی ادامه داد: مریم عبدالله‌پور و مهدی پوررهنما در پاراتکواندو؛ همچنین میثم علیپور برای شرکت در مسابقات والیبال نشسته به چین اعزام شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر انزلی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان فعالیت دارند، تصریح کرد: جلسات متعددی را با هیئت‌های ورزشی برای استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی برگزار می‌کنیم.

ستوده تاکید کرد: تلاش داریم در هفته تربیت بدنی امسال با افتتاح مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی بتوانیم در مسیر کشف استعدادهای ورزشی به روش علمی اقدامات لازم را انجام دهیم.

کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین

کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی توسط نازنین ملایی/ اعزام 9 ورزشکار انزلیچی به چین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha