• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402070301543
  • خبرنگار : 50130

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

آینده روشن کشور به دست دانش آموزان رقم می خورد

آینده روشن کشور به دست دانش آموزان رقم می خورد

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در این برهه علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد قطعاً می‌توانیم راه روشنی را برای فرزندان خود رقم بزنیم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان عزیز بدانید که آینده کشور و استقلال و آزادی و بزرگی کشور ما به دست شما فرزندان غیور امکان‌پذیر است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان بتوانیم آینده درخشانی را برای شما رقم بزنیم.

سردار امان‌الله گشتاسبی، امروز دوشنبه (۳ مهرماه) در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان که با حضور مسئولان استانی، دانش آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان در دبستان حیرت سجادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: علم‌آموزی در سایه اقتدار و امنیت در کشور امکانپذیر است و از سوی دیگر معلمان مدارس هم به برنامه‌ریزی صحیح و هر آنچه که برای رشد و توسعه فرزندان این کشور نیاز است، توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم و یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی که در راه عزت ایران و انقلاب و پایداری ایران و قرآن از جان خود گذشتند، گرامی می‌داریم افزود: مسئولان و متولیان امر در راستای علم‌آموزی و آموزش نسل جوان وظیفه دارند که زیرساخت‌های لازم را برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور فراهم کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در این برهه علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد قطعاً می‌توانیم راه روشنی را برای فرزندان خود رقم بزنیم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان عزیز بدانید که آینده کشور و استقلال و آزادی و بزرگی کشور ما به دست شما فرزندان غیور امکان‌پذیر است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان بتوانیم آینده درخشانی را برای شما رقم برنیم.

وی بیان کرد: بالاترین چیزی که باعث پیش‌برندگی کشور می‌شود، امنیت است که در زیر سایه تلاش نیروهای مسلح امروز ما بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، شاهد امنیت و آرامش و آسایش در کشورمان هستیم.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: تمام تلاش ما امروز باید برای تأمین امنیت و پایداری آن باشد که در این راه بوسه بر دستان مردمان کشورمان هم می‌زنیم که بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج در استان کردستان با همه ظرفیت خود در خدمت آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها خواهد بود و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha