• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070301609
  • خبرنگار : 50532

رئیس سازمان راهداری کشور خبر داد

ایجاد سایت موقت پایانه مرزی جدید و راه دسترسی کامیون‌ها طی دو ماه آینده در آستارا

ایجاد سایت موقت پایانه مرزی جدید و راه دسترسی کامیون‌ها طی دو ماه آینده در آستارا

ایسنا/گیلان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تمام تلاش سازمان این است که سایت موقت پایانه مرزی جدید و راه دسترسی کامیون‌ها طی دو ماه آینده در آستارا راه اندازی شود.

داریوش امانی امروز در جریان بازدید از محل احداث پایانه مرزی جدید آستارا و مسیر ترانزیتی ۱۴۰۰ متری در جمع خبرنگاران از تملک هفت هکتار زمین برای پایانه جدید مرزی در آستارا خبر داد و اظهار کرد: سازمان راهداری آمادگی کامل برای ساخت پایانه مرزی در این زمین را دارد.

وی افزود: طبق توافقات انجام شده وزیر راه و شهرسازی و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان که در نشست اخیر آستارا انجام شد، مقرر شد طی چهار ماه ورود موقت از پل مرزی اتومبیل رو بر روی رودخانه مرزی آستارا چای اتفاق بیفتد و جمهوری اسلامی ایران در سریع‌ترین زمان زیرساخت‌ها را در این محور مهم ترانزیتی فراهم کند.

امانی با بیان اینکه ایجاد سایت موقت پایانه مرزی از اقداماتی است که باید در آستارا انجام گیرد، گفت: ایجاد سایت موقت و راه دسترسی کامیون‌ها طی دو ماه آینده می‌بایست راه اندازی شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: طبق توافقاتی که با جمهوری آذربایجان صورت گرفته مقرر شده کامیون‌های خالی از پل جدید اتومبیل روی مرزی وارد ایران شود و کامیون‌های که بار دارند همچنان از پل مرزی قدیمی جهت تردد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تملک هفت هکتار زمین برای پایانه جدید مرزی آستارا با همکاری بسیار خوب استانداری گیلان انجام شده است عنوان کرد: هزینه‌های این زمین توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداخت شده و آمادگی برای ساخت پایانه در این زمین تملک شده در سریع‌ترین زمان را داریم تا صادرات در مرز آستارای جمهوری اسلامی ایران با قوت بیشتری ادامه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha