• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402070301792
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ماجرای فیلم جاده سازی روستای«رودریش»با بیل و کلنگ چه بود؟

ماجرای فیلم جاده سازی روستای«رودریش»با بیل و کلنگ چه بود؟

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار فیلمی مبنی بر جاده سازی مردم روستای «رودریش» با بیل و کلنگ در فضای مجازی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه به این فیلم واکنش نشان داد.

«علی دیانتی»، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: این جاده ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، فرعی و کوهستانی منتهی به جاده "شاه غالب" در حوزه شهرستان مارگون است که البته بازگشایی شده است.

وی افزود: جاده کوهستانی این مشکلات را دارد، جاده اصلی از «تنگ آسیاب به آجم» است که در حال حاضر پیمانکار در حال کار و فعالیت بر روی آن است.

دیانتی اظهارکرد: این نقطه ای که مردم با بیل و کلنگ در حال بازگشایی آن هستند، یک مرحله بازگشایی شده اما مقداری ریزش داشت البته جاده کناری برای عبور و مرور وجود دارد و جاده هم اکنون مشکلی برای تردد ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: محل عبور و مرور اصلی مردم این منطقه از "تنگ آسیاب به آجم و رودریش" است.

دیانتی تصریح کرد: در حال حاضر اعتبارات کافی برای ساخت راه نداریم و همین میزان اعتباری هم که داریم برای بازگشایی راه‌هاست.

وی ادامه داد: برای ساخت این جاده صعب العبور و برفگیر و رفع مشکلات آن به صورت اساسی حدود ۴۰ یا ۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۰۹:۲۶

چند روستا بزرگ ازاین جاده استفاده میکنن که هر کدومش بالغ بر ۷۰ خانوار شاید بیشتر هستن روستاهای رودریش و میدان و پاتاوه و آجم هستند که مردم این روستاها حدود پنج ماه از سال شاید بیشتر مسدود هست معمولا با بارون اولی مسدود میشه وتا بارون آخری بسته هست و لوازم زندگی را با الاغ جابجا میکنن و هر ساله جمع میشن با بیل و کلنگ مسیرشو در حدی که تراکتور جابجا شه از مسولین تقاضا میکنم چاره ای به حال این مردم سخت کوش و صبور نمایند