• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402070301903
  • خبرنگار : 50037

سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد حرکت عمومی نقشی بی‌بدیل دارد

سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد حرکت عمومی نقشی بی‌بدیل دارد

ایسنا/همدان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد حرکت عمومی و نیز متصل شدن به جریانات مردمی و حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و دینی نقشی بی‌بدیل دارد.

حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، دوشنبه ۳ مهر در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، اظهار کرد: برای ایجاد حرکت عمومی به فرموده مقام معظم رهبری چهار عنصر شناخت صحنه، جهت گیری مشخص، عوامل امیدآفرینی برای میدان بودم مردم و راهکار عملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس یک آمایش ۹۰ درصد مردم جامعه اظهار کرده اند در ساعات خالی خود هیچ گونه برنامه ای ندارند و اگر حاکمیت نقش مشخصی برای آنان تعریف کند در مسائل کشور و نظام مشارکت خواهند داشت، افزود: راهکار عملی نیاز به هدایت و تمرکز و پیگیری پی درپی داشته تا مردم به ویژه جوانان جامعه را در حرکت عمومی به پیش ببرد.

ارتقایی خاطرنشان کرد: ارائه راهکار در این راستا بر عهده جریانات حلقه های میانی بوده و سازمان تبلیغات اسلامی اگر بتواند حلقه‌های میانی را به درستی سازماندهی کند نقش مهمی در این ارتباط ایفا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان رزن، خاطرنشان کرد: همراهی با مبلغان روستاها و مساجد، شبکه اندیشه ورز، ستاد مردمی مراسمات، همایش تشکل فراگیر در بحث جمعیت جوانی و ازدواج جوانان و نیز بحث بنیان خانواده از جمله اقدامات و برنامه های ارزنده انجام شده توسط مدیر سابق تبلیغات اسلامی این شهرستان بوده که انتظار است این برنامه ها توسط مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همچنان تداوم یافته به بلوغ خود در این رابطه برسد.

ارتقایی همچنین با اشاره به مدیر جدید تبلیغات اسلامی شهرستان رزن افزود: مدیر جدید تبلیغات اسلامی رزن پیش از این به عنوان مدیر سابق تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین موجب وحدت در این شهرستان بوده و ظرفیت خوبی در وفاق و همدلی مردم فامنین داشته است.

‍ فرماندار رزن هم در این مراسم اظهار کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان در انسجام بخشی هیئات حسینی با تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی، جذب حداکثری از بین نسل جوان را در دستور کار خود قرار داد و این مسیر باید با جدیت تداوم داشته باشد.

علی اصغر غفاری‌آثار افزود: هیئات مذهبی مجموعه‌های گران‌قدر و ارزشمندی هستند که حول محور مکتب عاشورا شکل گرفته‌اند و برای اخلاص در دین‌مداری و دین‌باوری رشد و نمود پیدا می‌کنند.

 وی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که اولین قدم برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب، گرفتن شعائر اسلامی از مردم و وارونه جلوه دادن زحمات و کمرنگ نشان دادن خدمات دولت خدمتگزار بوده و در این راه از هیچ توطئه‌ و کوششی فروگذار نیست. 

غفاری آثار گفت: وظیفه همه ما در تبیین شعائر انقلاب و عملکرد دولت به مردم باید جهادی باشد تا بتوانیم بر توطئه های رسانه‌ای دشمن پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهایی که شهرستان رزن را سرآمد سایر شهرهای کشور کرده است، دارالعلما بودن و دارالمومنین بودن این شهرستان است، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیون و مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان با تمام تلاش در مقابل تهاجم فرهنگی غرب ایستاده‌اند.

به گزارش ایسنا، رضا ایمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی رزن معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدروح‌الله حسینی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha