• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402070301932
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

دستگیری سه متهم زورگیر در تبریز

دستگیری سه متهم زورگیر در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سه زورگیر خیابانی توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر زورگیری از وی و به لحاظ حساسیت موضوع، رسیدگی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شیوه‌های علمی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر سه متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه متهمان دستگیره شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند، افزود: در این راستا اموال مسروقه نیز که شامل ۶۰ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه گوشی موبایل هوشمند و یک دستگاه لپ تاب و مقادیری ارز دیجیتال جمعا به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباخته شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف داروهای خارجی قاچاق در" مراغه" 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف داروهای خارجی قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محور مراغه - هشترود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی خودرو انواع داروی خارجی قاچاق جمعا به مقدار چهار هزار و ۴۰ قلم  را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه ارزش داروهای مکشوفه بیش از دو میلیارد ریال بر آورد شده است، افزود: در این زمینه خودروی مربوطه توقیف و یک نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.ر

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، وی تاکید کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha