• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402070402022
  • منبع : نمایندگی سمنان

افزایش داروخانه‌ها در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

افزایش داروخانه‌ها در مناطق تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از صدور مجوز چهار داروخانه جدید در شهرستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر حمیدرضا حافظی ۴ مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هیچ مشکلی برای اعطای مجوز به متقاضیان راه‌اندازی داروخانه در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش دانشگاه وجود ندارد.

وی از راه اندازی یک داروخانه جدید شبانه روزی در شهر سمنان و یک داروخانه شبانه روزی در شهر مهدیشهر خبر داد و تصریح کرد: خدمت رسانی و دسترسی مطلوب مردم به داروخانه ها در تمامی ساعات شبانه روز یکی از اهداف مهم معاونت غذا و داروی دانشگاه است.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت منطقه شمالی شهر سمنان، عدم ارائه خدمت توسط داروخانه شبانه روزی در این منطقه و وجود ساختمان پزشکان و حضور تعداد زیادی از پزشکان در این منطقه؛ مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی در ساختمان بوعلی سمنان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه صادر و این داروخانه راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر تاکنون دو داروخانه شبانه روزی جدید در شهرهای سمنان و مهدیشهر راه اندازی شدند و همچنین در شهرستان دامغان نیز دو مجوز راه اندازی داروخانه شبانه روزی از سوی این معاونت صادر شده ولی تاکنون خود متقاضیان اقدامی در خصوص معرفی مسئول فنی و شروع بهره برداری نداشته اند و فعلا این داروخانه ها راه اندازی نشده است.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه از سوی شهرستان گرمسار هیچ درخواستی جهت صدور مجوز داروخانه شبانه روزی نداشتیم، خاطرنشان کرد: هیچ مانعی برای صدور مجوز داروخانه شبانه روزی در شهرهای تحت پوشش این دانشگاه وجود ندارد.

وی ضمن استقبال از راه‌اندازی داروخانه‌های جدید در شهرهای مختلف تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اضافه کرد:  با صدور مجوزها برای تاسیس داروخانه های شبانه روزی، مردم عزیز استان در تمامی مناطق، بیش از پیش دسترسی آسان به دارو در تمامی ساعات شبانه روز خواهند داشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha