• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402070402311
  • خبرنگار : 71460

آسمان رئال ابری شد

آسمان رئال ابری شد

نمایش ضعیف رئال‌ مادرید در دربی، شک و تردیدهای زیادی را برای هواداران این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سکوت عجیبی در زمین تمرین والده‌بِباس حکمفرماست. صدای آبپاش‌ها و چرخ‌دستی‌هایی که کارگران در دست دارند، هر از گاهی این سکوت را می‌شکند. فعلا هیچکس حق استفاده از کلمه دربی را ندارد و احتمالا این زمین تمرین تنها جایی روی زمین است که هیچکس در آن درباره داربی صحبت نمی‌کند. هیچکس نمی‌خواهد موضوع هفته گذشته را مطرح کند و نیازی هم نیست. رئال مادرید در ورزشگاه «واندا متروپولیتانو» به دست رقیب همشهری‌اش شکست سختی خورد. این اولین باخت رئال مادرید در فصل جاری بود و نشان‌دهنده ایرادهای زیاد در تیم است. نقاط ضعف اصلاح‌نشده و به همین دلیل ابری از نگرانی و تردید آسمان رئال مادرید را پوشانده است. چراغ هشدار زرد چشمک می‌زند و هنوز کسی نمی‌داند این چراغ قرمز می‌شود یا سبز.

آسمان رئال ابری شد

چرا رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید شکست خورد؟

پنج گل از شش گلی که رئال مادرید در این فصل دریافت کرده، در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی‌هایش بوده. رئال مقابل آلمریا در دقیقه سوم بازی گل خورد، مقابل ختافه  در دقیقه یازدهم، برابر رئال سوسیداد دقیقه ششم و اتلتیکو در دقایق چهار و ۱۸. نقطه ضعف رئال مادرید خیلی زود افشا شده است. آنچلوتی درباره این موضوع گفت: حریفان خیلی زود جلوی ما فشار می‌آورند و به دنبال زدن گل زودهنگام‌اند. این یک مسئله ذهنی است، ایرادی در تیم است که برطرف‌کردنش برای مربی سخت است. چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ انگیزه بدهم؟ آنها باید خودشان انگیزه داشته باشند.

آسمان رئال ابری شد

بازیکنان رئال مادرید از فرم خوب خارج شده‌اند

واقعیت این است که بازیکنان زیادی در رئال مادرید وجود دارند که از فرم خوبشان فاصله زیادی دارند. فده والورده که به زدن گل‌های خوب معروف است، مدت‌هاست در این زمینه دچار افت شده و نتوانسته است خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

ضعیف‌ترین بازیکن در رئال فعلا داوید آلاباست که در دربی نیز ضعیف ظاهر شد. کاماوینگا و رودریگو نیز از جمله دیگر بازیکنانی‌اند که دچار افت شده‌اند.

رئال مادرید با چه سبکی بازی می‌کند؟

رئال مادرید در کناره‌ها ایرادهای زیادی دارد و اتلتیکو دقیقا از همان جا به این تیم ضربه زد؛ سه سانتر و سه گل. آنچلوتی البته تصمیم گرفت خودش را مقصر این شکست لعنتی بداند. این یک حرکت شجاعانه بود که اگر به‌زودی با نتیجه همراه نشود، بی‌فایده به نظر می‌رسد.

سیستم ۱-۲-۳-۴ در حال حاضر ضعیف به نظر می‌رسد و به‌راحتی قابل شکست است؛ مانند تپه‌ای از کاه. رودریگو نمی‌تواند فضاها را پیدا کند و وابستگی شدید به جود بلینگام نگران‌کننده است. وقتی بازیکن انگلیسی میدان‌داری نکند، هیچکس دیگری در رئال این کار را نمی‌کند. او سوپرمن است و تیم‌ها می‌دانند که باید جلویش را بگیرند.

مشکلات گلزنی در رئال مادرید

در اینجا موضوع به دو بخش تقسیم می‌شود. از یک طرف رئال مادرید مهاجمی را که می‌خواست نتوانست به خدمت بگیرد. (آنچلوتی در تابستان درخواست کرد هری کین جذب شود) و از طرف دیگر، تیم فعلی رئال هجومی نیست. مادریدی‌ها به ازای یازده شوت به سمت دروازه یک گل زدند که آمار بدی است. آنها فصل گذشته فقط به شش شوت به ازای هر گل نیاز داشتند. برای مثال، در مقابل یونیون‌برلین آنها به ۳۲ شوت نیاز داشتند تا ضربه آخر بلینگام به گل تبدیل شود.

۲۴ ساعت اخیر، ۲۴ ساعت عجیبی در باشگاه بوده و پس از شکست در اولین بازی حساس فصل، احساس عدم اطمینان زیادی در باشگاه رئال وجود دارد. مادرید تیمی است که نقاط ضعف زیادی دارد و این نگران‌کننده‌ترین بخش ماجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha