• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402070402378
  • خبرنگار : 50220

برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بادبادک‌های اردکان

برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بادبادک‌های اردکان

ایسنا/یزد سیزدهمین دوره جشنواره بادبادک‌های اردکان به مناست هفته وحدت و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«حمیدرضا مسیبی» مسئول برگزاری این جشنواره با اشاره به برگزاری دوازدهمین سال متوالی رویداد بادبادک‌ها در اردکان، اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته به بهانه هفته دفاع مقدس و روز اول مهر که مصادف با بازگشایی مدارس و همچنین سالروز میلاد حضرت محمدمصطفی (ص) است، جشنواره خاطره انگیز بادبادک‌ها در اردکان عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۰۰ ششم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی محل برگزاری این جشنواره را محوطه آب انبار تاریخی «شهید عباسپور» عنوان و اظهار کرد: هر ساله چند هزار نفر از شهرهای مختلف استان در این جشنواره شرکت می‌کنند و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود با توجه به فرصت زمانی تبلیغاتی و مساعد بودن هوای منطقه بالغ بر ۱۰ هزار نفر از همشهریان اردکانی و شهرهای همجوار در این جشنواره شرکت کنند.

مسیبی شرکت تمام گروه‌های سنی را برای حضور در این جشنواره را آزاد خواند و گفت: به بهترین بادبادک‌ها از نظر زیبایی ظاهری، بعد مسافت پرواز و زیباترین شعاری که روی بادبادک‌ها نوشته می‌شود، جوایزی اهدا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقویت روحیه شادابی و نشاط نوجوانان و جوانان در آستانه بازگشایی مدارس بیان و اعلام کرد: بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان شهر برای شرکت در این جشنواره لحظه‌شماری می‌کنند و روز به روز، اشتیاق این جشنواره در شهر نمایان‌تر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت چنین برنامه‌های مفرحی برای شهروندان، افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای تجدید خاطرات، نزدیکی اعضای خانواده به یکدیگر و تشکیل یک خانواده بانشاط شهری است که با استمرار همکاران شهرداری و نهادهای مختلف شهرستان اردکان ۱۳ ساله می‌شود و امیدواریم سال‌های سال این اتفاق فرخنده استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha