• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402070402623
  • منبع : نمایندگی سمنان

وعده استاندار سمنان به اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه‌ها برای ساخت مسکن ویژه

وعده استاندار سمنان به اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه‌ها برای ساخت مسکن ویژه

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن، احداث مساکن ویژه اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه های استان در اولویت کاری قرار دارد.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۴ مهر ۱۴۰۲ در نشست اجرایی تامین زمین و احداث مسکن ویژه اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه سمنان در محل سالن جلسات این دانشگاه اظهار کرد: کمیسیون دانشجویی استان در سال گذشته توسط وزارت کشور به جهت ارتباط دو سویه مطلوب با دانشگاه ها، جزو کمیسیون های برتر کشور معرفی شد.
وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن و اجرای این‌ طرح‌ مهم یکی از رویکرد های اصلی دولت سیزدهم در سطح کشور است که در استان سمنان نیز بالغ بر ۶۰ هزار واحد طی ۴ سال باید احداث شود.
استاندار سمنان افزود: بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار پیش بینی زمین برای احداث ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان انجام و بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.
هاشمی افزود: بیش از ۲۰ هکتار زمین در استان برای احداث مسکن ویژه اساتید دانشگاه ها و اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه ها پیش بینی شده است و در خصوص احداث مسکن آمادگی کامل وجود دارد.
استاندار سمنان گفت: در بحث امور مرتبط با دانشگاه ها به جهت جایگاهی که برای علم و دانش قائل هستیم، پیگیری ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و تمامی دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل نیز مکلف به همراهی در راستای بازگشایی هرچه بهتر دانشگاه ها شدند.
به گزارش ایسنا-آئین واگذاری ۲۳۸ قطعه زمین ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان سمنان با حضور خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور،معاون وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و هاشمی استاندار سمنان استان برگزار شد.
وعده استاندار سمنان به اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه‌ها برای ساخت مسکن ویژه

واگذاری زمین به واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوان سازی جمعیت در استان سمنان
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha