• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۱:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402070502854
  • خبرنگار : 50199

معاون استاندار مازندران تاکید کرد

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه مازندران

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای توسعه مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، جهاد دانشگاهی را یک نهاد بومی غیر دولتی دانست گفت: جهاد دانشگاهی از نیروهای خوش فکر برخوردار است و باید به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت این نهاد در توسعه مازندران استفاده شود.

به گزارش ایسنا، روح الله سلگی ۴ مهر ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی مازندران که در سالن اجتماعات دانشگاه امام محمدباقر برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان برای اعتلای مسیرعاشورایی از فیزیک و متافیزیک ایران اسلامی دفاع کردند و شهید چمران‌ها با کارنامه‌ی پر افتخار خود نشان از حقانیت دانشگاهیان دارد.

وی از ۱۶ آذرماه به عنوان تجلی استقلال خواهی دانشگاهیان یاد کرد و گفت: استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در نهاد دانشگاهیان است و اما اتفاقاتی را در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم آنچه برای ما روشن شد این بود که دشمنان قصد داشتند دانشگاه ها را از علم و اندیشه خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ما جنگهای متعددی را پشت سر گذاشتیم  خاطرنشان کرد: دشمن قصد داشت تا هویت ما را مورد حمله قرار دهد در این راستا توهین به پرچم، هویت ملی ما، اساتید و دانشجویان را هدف قرار داده بودند، هدفشان آسیب به خاک ایران و مردم ایران بود.

سلگی با تاکید بر اینکه خط امام و رهبری در جهاد دانشگاهی دنبال می شود، گفت: نیروهای اصیل و دانشگاهی در جهاد دانشگاهی فعالیت دارند. جابه‌جایی مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها باید سرآغاز تحول در استان مازندران باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، جهاد دانشگاهی را یک نهاد بومی غیر دولتی دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از نیروهای خوش فکر برخوردار است باید الگویی برای استفاده در هر فضایی باشد.

این مسئول به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی مازندران اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی، این ارگان نباید نگران مسائل مالی باشد، اما ساختمان جهاد دانشگاهی استیجاری است و این زیبنده این ارگان نیست؛ نیاز به حمایت ‌های جهاد دانشگاهی کشور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha