• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402070502874
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

صیانت دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان از بازرسان سلامت محیط

صیانت دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان از بازرسان سلامت محیط

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم گرامیداشت روز بهداشت محیط گفت: کار در بهداشت محیط سخت، حساس و با چالش های گوناگون مواجهه است.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی زنگنه، شامگاه سه شنبه ۴ مهر در مراسم گرامیداشت روز جهانی بهداشت محیط افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر کارمند در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول فعالیت هستند که تقریبا ۱۰ درصد این نیرو ها را کارکنان سلامت محیط و کار تشکیل می دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تبریک این روز به همکاران بهداشت محیط گفت: همکاران بهداشت محیط در ساعات شبانه روز برمراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت مستمر دارند، قدردان تلاش ها و سپاسگزاری این عزیزان هستیم.

دکتر ابوالفضل احمدزاده دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان نیز  در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بویژه نیروهای بهداشت محیط گفت: دستگاه قضایی استان به پشتوانه بازرسان سلامت محیط از سلامت مردم صیانت می کنند.

دکتر راشدی رییس مرکز بهداشت زاهدان نیز در این مراسم به ارائه آموزش های سلامت به مردم توسط بازرسین بهداشت محیط تاکید کرد و گفت: بازرسان سلامت محیط همیشه در خدمت مردم هستند و مواد غذایی که مردم مصرف می کنند به پاس اعتماد و اطمینان به این عزیزان است.

مهندس شهریاری، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: شاخص های سلامت استان سیستان و بلوچستان دارای شرایط خاص و ویژه ای است و به همین دلیل تلاش همکاران در کنترل عوامل محیطی موثر بر سلامت مضاعف می شود.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: بیش از ۲۲ هزار بازدید از مراکز تهیه توزیع و اماکن عمومی انجام و بیش از ۸هزار نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی و جمع آوری بیش از ۷۰هزار کیلو گرم مواد غذایی غیر قابل عرضه بخشی از اقدامات بازرسان بهداشت محیط در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در یک سال گذشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha