• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402070502969
  • خبرنگار : 71576

بازی‌های آسیایی هانگژو چین

دومین برد بسکتبال سه نفره/ ژاپن حریف ایران نشد

دومین برد بسکتبال سه نفره/ ژاپن حریف ایران نشد

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در سومین دیدار خود از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، مقابل ژاپن به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از رقابت‌های بسکتبال سه در سه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، صبح امروز (چهارشنبه) پنجم مهر ۱۴۰۲ تیم ملی ایران در دیدار مقابل ژاپن با نتیجه ۱۳ - ۲۲ پیروز شد تا دومین برد خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

احسان دلیرزهان، محمدمهدی رحیمی، علیرضا شریفی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را تشکیل می‌دهند.

شاگردان لوکا کاروالیو در بازی نخست‌شان با نتیجه ۲۱ - ۱۲ شکست خورده بودند اما دیروز (سه‌شنبه) ۴ مهر ۱۴۰۲ با نتیجه ۶ - ۲۱ مقابل مالدیو پیروز شدند.

تیم ملی ایران در گره B این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌ جنوبی، مالدیو، ژاپن و ترکمنستان هم‌گروه است. برنامه سایر بازی‌های ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بازی چهارم، پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲:

ایران - ترکمنستان

لوکا کاروالیو از برزیل به عنوان سرمربی و محمد سیستانی به عنوان مربی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارند.

دلیرذهان: برای سکوی آسیا می جنگیم

به گزارش ایسنا، پیروزی تیم ملی بسکتبال سه نفره مقابل ژاپن با پرتاب دو امتیازی احسان دلیرذهان به دست آمد. دلیرذهان بعد از این پیروزی گفت: یک باخت بد مقابل کره‌جنوبی داشتیم. کره تیم خیلی خوبی نبود اما ما اشتباهات زیادی داشتیم. با کمک لوکا کاروالیو، سرمربی تیم ملی ضعف‌هایمان را برطرف کردیم و برای تقابل با ژاپن آماده بودیم. نتیجه تلاش‌هایمان را امروز دیدیم. می‌دانستیم این بازی برایمان سرنوشت ساز است. خدا را شکر بازی را بردیم و هدف همه ما رفتن روی سکوی بازی‌های آسیایی است. قدم به قدم پیش می‌رویم تا به سکو برسیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین در خصوص بازی بعدی با ترکمنستان و شانس صعود به مرحله بعد اظهارکرد: تیم خیلی خوبی داریم و از نظر فیزیکی و تکنیکی از حریفان بهتریم. برای سکو می‌جنگیم و امیدوارم به این هدف برسیم. ترکمنستان تیم خوبی است اما در مصاف با ژاپن با اینکه چند امتیاز پیش بودند ولی به ژاپن باختند. ترکمنستان فیزیکی است و بازی سختی داریم. برای برد به زمین می ‌ویم تا با صعود به دور بعد کار را تمام کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha