• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402070503153
  • خبرنگار : 71505

سازمان زیباسازی مداخله‌ای در دیوارنگاره میدان ولیعصر ندارد/ نصب ۷ سردیس شهدای دفاع مقدس درتهران

سازمان زیباسازی مداخله‌ای در دیوارنگاره میدان ولیعصر ندارد/ نصب ۷ سردیس شهدای دفاع مقدس درتهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نصب هفت سردیس شهدای دفاع مقدس به صورت همزمان در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا صیادی در آیین رونمایی از شش سردیس و یک تندیس شهدای دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شش سردیس به همراه یک تندیس از شهیدان غلامرضا رهبر، جهان آرا، گاگیک تومانیان، فرهاد دستنبو، حسین علم‌الهدی، مسعود منفرد نیاکی به صورت همزمان در هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف تهران نصب و رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از شش سردیس و یک تندیس شهدا دو مورد مرمت بوده و چهار مورد نیز به تازگی ساخته و نصب خواهد شد. همچنین سردیس و تندیس شهید بروجردی در بزرگراه شهید بروجردی نصب شده که این بزرگراه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص بنر میدان ولیعصر اظهار کرد: دیوارنگاره ولیعصر در اختیار سازمان اوج است و نصب و تغییر آن نیز برعهده این مجموعه است. با توجه به اینکه سازمان اوج مجموعه‌ای انقلابی و توانمند است سعی کرده‌ایم در جهت حمایت از آنها گام برداریم لذا مداخله‌ای در دیوارنگاره میدان ولیعصر، سازمان زیباسازی شهرداری تهران ندارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نصب تبلیغات غیرمتعارف برخی سریال‌ها در سطح شهر تهران اظهار کرد: متأسفانه موضوع سواد رسانه‌ای در برخی موضوعات به ما لطمه می‌زند به شکلی که تصاویری که در فضای مجازی در خصوص تبلیغات دو سریال جدید منتشر شده بود از اساس این تبلیغات وجود خارجی نداشته و با بهره گیری از واقعیت مجازی ساخته و در فضای مجازی منتشر شده بود. در چنین مواردی سازمان زیباسازی باید به صورت مداوم نصب چنین بنرهایی را تکذیب کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تاکید کرد: البته به عوامل سریال تذکرات لازم را دادیم که از انتشار تصاویری که وجود خارجی ندارند و با بهره‌گیری از واقعیت مجازی ساخته می‌شوند اجتناب کنند. بی‌تردید مجوز تمامی تبلیغات اعم از فیلم و سریال‌ها و تبلیغات تجاری توسط وزارت ارشاد صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha