• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402070503264
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر مطرح شد؛

حمایت شورا و شهرداری از آتش‌نشان فداکار تبریزی

حمایت شورا و شهرداری از آتش‌نشان فداکار تبریزی

ایسنا/آذربایجان شرقی لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی در قالب پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی صادره از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری به آتش نشان فداکار تبریزی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و دومین جلسه خود با دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی در قالب پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی صادره از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری به صالح امانی تا زمان دریافت نشان ملی آتش نشانی از وزارت کشور اعلام موافقت کردند.

بر این اساس مقرر شد تا پایان امسال و موعد پیگیری مراحل اعطای نشان ملی آتش‌نشان فداکار و دریافت مزایا و حقوق این نشان، شهرداری تبریز نسبت به پرداخت حقوق کامل برابر آخرین حکم حقوقی اقدام کند.

حمایت شورا و شهرداری از آتش‌نشان فداکار تبریزی

صالح امانی آتش نشان فداکار در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ طی حادثه آتش‌سوزی رخ داده در ساختمانی واقع در کوی فردوس تبریز، جان پدر و دختر گرفتار در میان شعله‌های آتش را نجات داده و خود در این حادثه دچار مصدومیت شد.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز نیز اعضای این شورا در یکی دیگر از دستور جلسات خود، اقدام به بررسی دوفوریت لایحه شهرداری مبنی بر اعزام هیات شهرداری برای برگزاری پیش همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ در استانبول کرده و در نهایت با دو فوریت این لایحه موافقت کردند.

هم‌چنین لایحه شهرداری در خصوص تمدید مهلت تعیین تکلیف پروانه مندرج در دفترچه تعرفه عوارض محلی در این جلسه اعلام وصول شد.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به مجتمع باباباغی یکی دیگر از لوایحی بود که در جلسه امروز اعلام وصول شد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این جلسه، با بیان این‌که سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی باباباغی توسط شورای اسلامی شهر تخصیص یافته بود، تصریح کرد: در مراحل بازسازی این مجموعه علاوه بر بودجه تخصیص یافته از ظرفیت‌های خیران نیز به نحوه احسن استفاده شد و عملیات عمرانی بازسازی با موفقیت اتمام یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha