• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402070503677
  • خبرنگار : 50176

سرپرست جهاد دانشگاهی استان:

فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان بر اساس نیاز جامعه است

فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان بر اساس نیاز جامعه است

ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان بر اساس نیاز جامعه است.

دکتر فرهاد فرامرزیان، امروز، ۵ مهرماه در بازدید دکتر روزبه کوشکی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان از جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی استان در حال فعالیت است.

وی اضافه کرد: جایگاه جهاد دانشگاهی در کشور و استان یک جایگاه بسیار بالایی بوده و فعالیت‌های آن نیز بر اساس نیاز جامعه است.

این مسئول افزود: کارهای بسیار خوبی توسط این نهاد در لرستان شکل گرفته و ارتباطات بسیار خوبی با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان برقرار شده است.

فرامرزیان از آمادگی کامل این واحد جهت همکاری‌های گسترده با شرکت پگاه لرستان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی به سمتی پیش رفته که بتواند دوره‌هایی برگزار کند که موردنیاز روز جامعه است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی استان با هدف ایجاد ظرفیت و فرصت به صنعتگران و قطعه‌سازان بومی در جهت تولید و اعتبارسنجی کیفی قطعات در  این کارخانه و ارائه آن به صنایع استان و کشور که در میان‌مدت منجر به ایجاد اشتغال مضاعف، توسعه دانش و افزایش بهره‌وری در این صنایع خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به فناوری‌های نوین، شرکت‌های فناور این واحد می‌توانند ایده‌های خود را در خط تولید کارخانه پیاده کرده و بعد از نتیجه‌گیری وارد بازار و تولید انبوه شوند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان یکی از سیاست‌های اصلی جهاد دانشگاهی استان را ارتباط بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و واحدهای موفق تولیدی استان اعلام کرد و گفت:  باید با همکاری بین نهادی خدمت‌رسانی گسترده‌تری به مردم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با ورود به حوزه‌های مختلف و اقدامات پرتلاش خود گام‌های بلندی را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، دانشگاهی و پژوهشی برداشته است.

فرامرزیان افزود: گستردگی و حجم بالای خدمات این نهاد نشان می‌دهد جهاد دانشگاهی برای کمک به مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha