• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1402070603823
  • خبرنگار : 80001

با حضور بذرپاش انجام شد

افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر در پردیس

افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر در پردیس

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۱۰ هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه‌های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز با حضور مهرداد بذرپاش- وزیر راه و شهرسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه‌های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

در جریان این برنامه بذرپاش اظهار کرد: زمانی که ما روی کار آمدیم، ما بودیم و ۲۴۰ هزار مسکن مهر به ارث رسیده به این دولت؛ بدون منابع، بدون آورده متقاضیان، بدون تسهیلات بانکی، بدون اعتبارات پیش بینی شده؛ یعنی با هشت سال رها شدگی در این بخش مواجه بودیم.

افتتاح ۱۰ هزار مسکن مهر در پردیس

وی افزود: طی این مدت قیمت‌های تمام شده افزایش پیدا کرد و با پول آن موقع امروز بیش از ۳ تا ۴ متر مربع نمی‌توان ساختمان احداث کرد.

بذرپاش با بیان اینکه از ۲۴۰ هزار واحد باقیمانده ۱۰۰ هزار واحد را تحویل داده‌ایم گفت: ان‌شاالله بخش عمده ۱۴۰ هزار واحد دیگر را نیز تا پایان سال تحویل می‌دهیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس حدود ۱۹ هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال ۱۴ هزار واحد تحویل می‌شود و مابقی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین خلیل محبت خواه - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این مراسم اظهار کرد: تمامی پروژه‌های مسکن مهر در این شهر فعال هستند و در قالب سه تیپ پروژه‌ها در حال ساخت هستند و پیشرفت فیزیکی واحدهای زیر ۵۰ درصد است که سعی می شود با حمایت از نیروها این پروژه‌ها و سه شیفته شدن پروژه  به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اگر واحد مسکونی مهر تحویل داده شود به نام خود فرد است و با توجه به آنکه  پکیج و رادیاتور جزو تعهدات است به طور قطع  این واحدها مجهز به پکیج و رادیاتور می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۶ ۱۳:۰۵

با سلام و خدا قوت خدمت وزیر کوشا ودلسوز ما دوازده سال هست ک پردیس ی واحد گرفتیم و هنوز تحویل نشده پیمانکار هم اقدامی برای ساخت نداره توان اجاره مسکن را هم نداریم فاز ۹جدید پروژه اولبریش بلوک 2s202امیدمون اول بخدا بعد بشما هست استدعا کمک داریم ازتون امیدواریم بگوش شما برسد فریاد ما

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۷ ۱۸:۵۱

یه فکری به حال ما که مسکن مهر گلبهارهستیم وتا سال 94 30ملیون تومان پول داده ایم وهنوز تعاونی مسکن که سازنده اش بود نه جوابگو هست ونه تحویل می دهند تا کی بلا تکلیف چکار کنیم ؟؟؟ کمکمان کنید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۱۰ ۱۹:۳۶

باسلام خدمت جناب وزیرشمادرقسمتی ازکشورمسکن مهرتحویل وافتتاح میکنیددرشهرمالاهیجان متولی تعاون وقت مدعی است مسکن مهرمرده وپول آن زمان ماجمع فرهنگی که کسوت انبیایی رایدک میکشیم تمام هستی مابوده بافروش سه هزارمترمزروعی موروثی که الان دومیلیاردشده همه رابالاکشیدندواداره کل شمادراستان حتی زمینی که باپول ماخریداری شده راضی به تحویل نیستندوالی استان ودستگاه قضاهم بی اعتناهستنددست مابدامان مهربخش شمااگرعاقبت بخیری ودعای خیرمیخواهیدلطفا پیگیری فرمایید.