• پنجشنبه / ۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402070604145
  • خبرنگار : 71469

سرمربی تیم ملی بسکتبال: در نیمه دوم به خودمان آمدیم/ مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال: در نیمه دوم به خودمان آمدیم/ مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردیم

هاکان دمیر درباره پیروزی بسکتبال ایران برابر عربستان در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، هاکان دمیر، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از برد برابر عربستان گفت: ما ابتدا بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی خوب دفاع کردیم و بازی را خوب کنترل کردیم ولی در کوارتر دوم با توجه به تعویض‌های انجام شده آنها  برای لحظاتی بازی را در دست گرفتند و در نیمه اول اختلاف را زیاد کردند.

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی ما به خودمان آمدیم و سعی کردیم با شرایط بازی خودمان را وفق دهیم و عملکرد خوبی داشتیم. هنگامی که ما هم به اختلاف بالای ۲۰ رسیدیم، تعویض‌هایی انجام دادیم چرا که خیالمان راحت‌تر شده بود اما آنها هم تیم خوبی بودند و کیفیت خودشان را نشان دادند. ما با دفاع‌های خوب و کنترل کردن مسابقه در دفاع توانستیم بازی را با برد تمام کنیم.

وی همچنین گفت: تیم من یک بار دیگر در خط دفاعی و واکنش خوبی نشان داد و کیفیت تیم خودمان را نشان دادیم. تیم عربستان هم تیم خوبی بود و خوب شوت پرتاب می‌کرد اما در نهایت تیم ما با عملکرد بهتر پیروز شد.

مشایخی: با تمرکز بالایی بازی کردیم

سجاد مشایخی، بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران که نفش مهمی در برد ایران برابر عربستان داشت بعد از این پیروزی گفت: به نظرم همه بازیکنان با تمرکز بالایی بازی کردند و باید تیمی بازی کردن را ادامه بدهیم. بازی سختی بود و مدتی است برابر این تیم بازی‌های پایاپایی را پشت سر می‌گذاریم اما در این مسابقه خداراشکر رفته رفته جا افتادیم و اعتماد به نفس خوبی پیدا کردیم و توانستیم پیروز شویم. از حالا باید به برد مقابل قزاقستان فکر کنیم و اینکه صدرنشین شویم. ببینیم در مرحله بعدی با چه تیمی روبرو می شویم.

او در ادامه با توجه به حضور متوالی در جام جهانی و بازی‌های آسیایی اظهار کرد: ما چهار ماه است که در اردو هستیم و از خانواده دوریم ولی باید تمرکز خود را حفظ و با نتایج عالی دهکده را ترک کنیم.

واحدی: امیدوارم مدال بگیریم

سینا واحدی بازیکن جوانی که این روزها جایگزین زوج بهنام یخچالی و سجاد مشایخی شده گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را در میدان انجام دادند. البته یکسری نوسان‌ها داشتیم که طبیعی است و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و مدال بگیریم.

او در خصوص میزبانی چینی‌ها هم اظهار کرد: میزبانی آنها خوب است و بر اساس گفته‌های بازیکنان قدیمی، چینی‌ها نسبت به برگزارکنندگان دوره قبلی بهتر عمل کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha