• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402070704329
  • خبرنگار : 71469

بازی‌های آسیایی هانگژو چین

سیاوشی: بازی مقابل بحرین و کره‌ جنوبی مرگ و زندگی است/ با شکست مقابل کویت شرمنده مردم شدیم

سیاوشی: بازی مقابل بحرین و کره‌ جنوبی مرگ و زندگی است/ با شکست مقابل کویت شرمنده مردم شدیم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران که عملکرد درخشانی مقابل کویت داشت در مورد شکست تیم ملی در لحظات پایانی گفت: در این دیدار دچار اشتباه شدیم و اگر قرار باشد در دو بازی دیگر نیز اینگونه عمل کنیم بهتر است به میدان نرویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، محمد سیاوشی درباره شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت در نخستین دیدار دور دوم مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: بازی خوبی بود. کویتی‌ها تلاش کردند و بچه‌های ما نیز تلاش خودشان را داشتند. متاسفانه ما هفت، هشت نفریم و یک‌سری از بازیکنان جوان هستند، تجربه زیادی ندارند و بعضا با ترس بازی می‌کنند.

او ادامه داد: نشد که در این دیدار نتیجه بگیریم. در بازی با عربستان نیز همین اتفاق رخ داد ولی خواست خدا بود می‌توانسیم بازی را دربیاوریم اما همیشه اینگونه نمی‌شود و بازی را باختیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درباره دو بازی بعدی تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین و کره‌ جنوبی عنوان کرد: دو بازی سخت را پیش رو داریم و تنها شانس‌مان این است که اگر بتوانیم هر دو مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم می‌توان به مرحله بعد صعود کرد. باید دو بازی بعدی خود را ببریم. بازی مرگ و زندگی است و هیچ راه دیگری نداریم، باید سخت و محکم ظاهر شویم هر چند سخت است و می‌دانیم، اگر بخواهیم اینگونه بازی کنیم، بازی نکنیم بهتر است.

او در مورد اینکه از تیم کویت در نیمه دوم با سه امتیاز پیش افتاده بودیم اما در نهایت شکست خوردیم، خاطرنشان کرد: دچار اشتباه شدیم و در لحظات پر فشار پیش می‌آید و کویتی‌ها آمده بودند که ما را شکست دهند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال در پایان با بیان اینکه همیشه در مرحله گروهی بازی اول حساس است و همه تیم‌ها می‌آیند که تیم حریف را شکست دهند، گفت: شرمنده مردم شدیم و با شکست امروز کارمان سخت شد.

کاپیتان تیم ملی هندبال:
هنوز ناامید نیستیم

کاپیتان تیم‌ ملی هندبال پس از شکست مقابل کویت اظهار داشت: تیم‌ ما متشکل از بازیکنان جوان و میانگین سنی آنها بیشتر از ۲۰ سال نیست و این موضوع باعث شد اشتباه‌های مهلکی داشته باشیم و ضریب اشتباهاتمون بالا برود.

مجتبی حیدرپور ادامه داد: فکر می‌کنم ۱۵ توپ را خودمان به کویت هدیه دادیم و به ما گل زدند. با این روند طبیعی بود که این بازی را ببازیم. متاسفانه یک جاهایی از بازی چند گل عقب می‌افتادیم که برای جبران باید انرژی بیشتری صرف می‌کردیم و همین صرف انرژی باعث شد که آخر بازی از لحاظ بدنی کم بیاریم و متاسفانه نتیجه تساوی رو با شکست عوض کنیم.

حیدرپور در پایان گفت: هنوز ناامید نیستیم و باید ببینیم بازی کره جنوبی و کویت چه می‌شود و شاید اتفاقاتی در نتایج بیفتد که بتوانیم با تفاضل گل صعود کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha