• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402070704353
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مسئولان نگذارند مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند

مسئولان نگذارند مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند

ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی یاد و خاطره ۱۱۰ شهید بخش یامچی شهرستان مرند با حضور نماینده ولی‌فقیه استان آذربایجان شرقی گرامی داشته شد و شرکت کنندگان با آرمان‌های شهدا تجدید عهد کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم عصر پنجشنبه در این مراسم که در قالب کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع وطن و امنیت مایه عزت بخشی به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن جنگ را علیه جمهوری اسلامی با لشکرکشی و با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته آن زمان به راه انداخت و در رسانه‌های خود اعلام کرد که تا چند روز دیگر در خاک ایران سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواستند ایران را تجزیه کرده و خاک خوزستان و خرمشهر را برای خود انتخاب کنند و برای آنها نام‌های عربی نیز انتخاب کرده بودند، اما نمی‌دانستند این مردم از خون خود می گذرند و نمی گذارند یک وجب از خاک این وطن به دست آن‌ها بیفتد برای همین گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه استان به تفکر و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: در اغتشاشات سال گذشته، رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای کشور را مدیریت کردند که هنوز کشورهای ابرقدرت پوشالی در حیرت مانده‌اند، چون آن‌ها با راه‌اندازی این آشوب‌ها و فتنه‌ها می‌خواستند کشور را از داخل درگیر کنند، اما مدیریت رهبر عزیزمان و هوشیاری مردم بصیر توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی اضافه کرد: با از خودگذشتگی نیروهای بسیجی، سپاهی، ارتشی، نیروهای امنیتی و انتظامی و وحدت بی‌نظیر مردم فتنه سال گذشته ناکام ماند و دنیا در حیرت ماند و باید از این مدیریت سال‌ها صحبت و تحسین کرد.

وی بر ضرورت پاسداشت خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: این خانواده‌ها به انقلاب، عزت و سر بلندی بخشیده‌اند و همواره اعلام کرده‌اند آماده جان فشانی برای دفاع از دین، میهن و ناموس کشورمان هستند که باید به وجود آن‌ها در این مملکت افتخار کرد.

آل هاشم خطاب به مسئولان کشور، گفت: این روزها مردم از وضعیت معیشت و اقتصاد خود گله‌مند و با مشکلات گریبان‌گیر هستند و شما مسئولان باید شبانه روز برای رفع این مشکلات تلاش کنید و نگذارید این ولی نعمتان دچار زحمت شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در زمان‌های حساس حاضر می‌شوند و حضور آنها برای کشور افتخار و برای دشمنان ترسناک است بنابراین نباید بگذاریم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha