• جمعه / ۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402070704480
  • خبرنگار : 50040

امام جمعه رشت:

وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است

وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، فرارسیدن میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ع) و هفته وحدت را گرامیداشت و عنوان کرد: وحدت امت اسلامی خاری در چشم دشمنان است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، به جنگ یمن و شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم این کشور به دست آل سعود اشاره کرد و گفت: نقش دو جبهه غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنگ ۹ ساله که مردم مسلمان و شیعه یمن را هدف قرار داده، مشهود است.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت یمن در مقابل دشمنان به تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: امروز جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و قدرتمند شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران می تواند زمینه ساز آتش بس در جنگ یمن باشد، تصریح کرد: آل سعود هزینه های زیادی در این جنگ کرده و اکنون شکست را پذیرفته است؛ در واقع خداوند وعده داده که به یاوران دینش یاری می رساند و شاهد پیروزی جبهه حق هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به حمایت بسیاری از کشورهای دنیا از ملت مظلوم یمن و تاکید بر آتش بس، اضافه کرد: امروز عربستان در مقابل جبهه مقاومت در موضع ضعف قرار دارد و نمونه ای از این قدرت را در حملات موشکی و پهپادی یمن به مراکز مهم عربستان همچون آرامکو شاهد بود.

وی در ادامه به سخنان بی اساس و جنون آمیز نماینده رژیم منحوس صهیونیستی مبنی بر تهدید هسته ای ایران اشاره کرد و یادآور شد: سران رژیم صهیونیستی این سخنان را سریعا اصلاح کردند، زیرا می دانند که از هم اکنون در برابر ایران شکست خورده هستند و تهدیدات نظامی و هسته ای آنان کوچک ترین خللی در اقتدار کشور و ملت ما ایجاد نخواهد کرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هیچ کشوری جرات تهدید نظامی ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار را از ما دریغ می کردند، اما با جانفشانی شهدا و رزمندگان به پیروزی رسیدیم و امروز به قدرت نظامی منطقه ای تبدیل شده ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان همه دشمنان جمهوری اسلامی را در تیررس جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: اگر خطایی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی رخ دهد، با موشک های حزب الله با خاک یکسان می شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به پشتوانه جبهه مقاومت در مقابل دشمنان سر خم نمی کند، گفت: امروز موشک های نقطه زن و پهپادهای فوق مدرن ایران در دل دشمنان هراس ایجاد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha