• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402070804653
  • خبرنگار : 50180

یک مسئول:

خانواده‌ها از سرویس‌ مدرسه مطمئن برای دانش‌آموزان استفاده کنند

خانواده‌ها از سرویس‌ مدرسه مطمئن برای دانش‌آموزان استفاده کنند

ایسنا/کرمانشاه رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به خانواده‌ها توصیه کرد: از سرویس‌ مدرسه مطمئن برای دانش‌آموزان استفاده کنند.

صمد ملکی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آموزش و پرورش برای سرویس مدرسه دانش‌آموزان با شرکت‌های حمل و نقل معتبر قرارداد منعقد می‌کند، تصریح کرد: رانندگانی که از سوی آموزش و پرورش به عنوان سرویس مدرسه انتخاب می‌شوند، مطمئن هستند.

ملکی افزود: رانندگانی که زیر نظر آموزش و پرورش به عنوان سرویس مدرسه دانش‌آموزان فعالیت می کنند، باید واجد شرایط خاصی باشند که یکی از شروط آن، متاهل بودن است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با توصیه به خانواده‌ها برای استفاده از سرویس‌های مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان، افزود: از خانواده‌ها انتظار می‌رود برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در راه مدرسه از سرویس‌های شخصی که شناختی نسبت به آنها ندارند، استفاده نکنند، چون در صورت رعایت نکردن چنین مواردی، امنیت دانش آموز بر عهده والدین است.

وی در ادامه با اشاره به تهیه نرخ‌های جدید سرویس مدارس در استان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد:  قیمت‌های پیشنهادی را در اختیار شورای شهر قرار داده‌ و منتظر تصمیم‌گیری و اعلام قیمت‌های قطعی سرویس مدارس در کرمانشاه از سوی شورای شهر هستیم.

 وی افزود: قیمت ها باید در عین حال که منصفانه و متناسب با توان اقتصادی خانواده‌ها تعیین می‌شود، با نگاه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های رانندگان سرویس مدارس تعیین شود.

ملکی با بیان اینکه تعیین قیمت‌های غیرمنطقی و پایین سبب خواهد شد تا رانندگان اقبالی به سرویس مدرسه شدن نداشته باشند، توضیح داد: در سال تحصیلی گذشته نرخ‌های اعلام شده برای هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان پایین‌تر از حد معمول تعیین شده بود و همین موضوع سبب شد تا خیلی از راننده سرویس‌‎ها بخاطر پایین بودن نرخ‌های رسمی پاپس‌بکشند و بعدا با نرخ‌های  توافقی با خانواده‌ها سرویس مدرسه دانش‌آموزان شوند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha