• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402070804687
  • منبع : نمایندگی قزوین

درخشش ملی‌پوش ژیمناست در هانگژو با هدایت سرمربی قزوینی

درخشش ملی‌پوش ژیمناست در هانگژو با هدایت سرمربی قزوینی

ایسنا/قزوین درخشش ملی‌پوش ژیمناست در هانگژو با هدایت سرمربی قزوینی، برتری امیدهای فوتبال شمس‌آذر مقابل سپیدرود رشت و حضور فوتسالیست‌های قزوینی در اردوی تیم ملی جوانان خبرهای امروز ایسنا از ورزشکاران قزوینی است.

به گزارش ایسنا، مهدی الفتی، ورزشکار تیم ملی ژیمناستیک کشورمان با هدایت رضا خیرخواه سرمربی قزوینی موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی تیم کشورمان را صاحب نشان ارزشمند نقره کند.

الفتی در فینال ماده پرش خرک با امتیاز ۱۴.۷۸۳ پس از ژیمناست کار ژاپن عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. نشان نقره الفتی نخستین مدال تاریخ ژیمناستیک در بازی های آسیایی بود که با هدایت خیرخواه سرمربی قزوینی به دست آمد.

برتری امیدهای فوتبال شمس‌آذر مقابل سپیدرود رشت

تیم فوتبال امید شمس‌آذر قزوین در راستای آماده‌سازی برای شرکت در لیگ برتر امیدهای کشور مقابل سپیدرود رشت به برتری رسید. در این بازی که به میزبانی رشت برگزار شد، تیم امید شمس‌آذر با نتیجه پرگل پنج بر ۲ میزبان خود امید سپید رود رشت را مغلوب کرد.

 امیررضا نظری، پارسا علیپور، هادی معروفی، امیر حسن آشتی و شروین افشاری گل‌های شمس‌آذر را به ثمر رساندند. فوتبالیست‌های امید شمس‌آذر قزوین در هفته نخست لیگ برتر امیدهای کشور ۲۰ مهرماه در کرمانشاه میهمان بعثت این شهر خواهند بود.

فوتسالیست‌های قزوینی در اردوی تیم ملی جوانان

کادرفنی تیم فوتسال جوانان کشورمان چهار فوتسالیست قزوینی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال جوانان کشور در حالی به میزبانی تهران در حال پیگیری است که چهار نماینده از استان قزوین هم در این رقابت ها حضور دارند.

حسن رحیمی، عباس مهدیخانی، مازیار محمدی و محمد جواد اینانلو چهار ملی‌پوش استان هستند که در اردوی تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت. اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال جوانان کشور تا ۱۲ مهرماه در مرکز ملی فوتبال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha