• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402070804995
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در آیین تجلیل از ایثارگران عنوان کرد:

ایثارگران و خانواده معظم شهدا در خط مقدم خدمت به مردم‌اند

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم و بویژه در استان سمنان، ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا، امروز در خط مقدم ارائه خدمت مطلوب به آحاد اقشار مردم قرار دارند.

سید محمدرضا هاشمی ۸ مهر ۱۴۰۲ در مراسم تجلیل از ایثارگران معظم و معزز استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن‌ تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگران‌ حاضر در جلسه، اظهار کرد: پرتاب ماهواره به فضا، تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و جهان، حضور مقتدرانه ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، پیشرفت در حوزه های علمی، پزشکی، نظامی و اقتصادی و سایر موارد از این دست برگرفته از فرهنگ‌ ایثار و شهادت است.
وی افزود: خوشبختانه در اموری که تاکنون به مجموعه ایثارگران، خانواده معزز و معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم واگذار شد، موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در بخش های امنیتی،‌ رشد اقتصادی، جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، تحقق شعار سال ، دیدار مردمی و سایر حوزه ها در استان با همکاری تیم کاری موجود موفقیت های مطلوبی به دست آمد که می توان گفت ؛ رمز موفقیت ما وحدت و انسجام است.
هاشمی همچنین تاکید کرد: امروز خط مقدم تمامی کارها در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی و ...، با محوریت کارشناسان و کارکنان وزارت کشور و کارشناسان این مجموعه است.
وی در این مراسم تصریح کرد: دغدغه ها، مطالبات و خواسته های مطرح شده توسط ایثارگران استان را بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم‌ کرد.
استاندار سمنان در پایان گفت: بیشترین تعداد انتصابات در دولت سیزدهم در استان سمنان از مجموعه فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت گرفته است، لذا انتظار می رود تا با بهترین عملکرد خود همانگونه که تاکنون رقم خورده است، نقطه امید نیروهای انقلابی و ایثارگران باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha