• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402070805025
  • خبرنگار : 50522

معاون استاندار گلستان تاکید کرد

«جوانان بسیجی» افسران سربلند میدان جنگ هیبریدی/ حمایت دولت از ابتکار عمل جوانان در فضای مجازی

«جوانان بسیجی» افسران سربلند میدان جنگ هیبریدی/ حمایت دولت از ابتکار عمل جوانان در فضای مجازی

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به ضرورت حضور هوشمندانه جوانان در عرصه فضای مجازی، گفت: دولت خود را برای حمایت از ابتکار عمل جوانان در فضای مجازی مکلف می‌داند.

سیدعلی مهاجر پیش از ظهر امروز ۸ مهر در آئین رسمی افتتاح پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان که به میزبانی شهرستان گرگان و حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هم زمانی مبارک و فرخنده هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) موجب شد تا این رویداد بزرگ و ارزشمند را با رمز «یا رسول الله» آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانانی که امروز با عشق و علاقه در این رویداد شرکت کرده اند افسران میدان در جنگ ترکیبی هستند، افزود: برای آنکه بتوانیم در شرایط پیچیده جنگ ترکیبی و هیبریدی به توفیق برسیم باید برای پرورش و حمایت از این جوانان خلاق و پای کار انقلاب هم وقت گذاشته و هم با تمام وجود حمایت های مادی و معنوی را به کار بگیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تقدیر از برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: آتش تهیه دشمن در فضای مجازی کاملا مشخص و هویداست و امروز وظیفه همگان است برای داشتن جامعه ای فعال، پویا و در مسیر پیشرفت و آبادانی از چنین رویدادهایی که برای توسعه هوشمندی و ابتکار عمل در فضای مجازی برگزار می شود حمایت کنند.

مهاجر از آمادگی کامل دولت برای حمایت از فعالیت مبتکرانه جوانان و نوجوانان دلسوز در فضای مجازی خبر داد و گفت: همه ما تلاش خواهیم کرد تا با افتخار در کنار این جوانان بوده و از ظرفیت بسیجیان دلسوز برای تغییر در ماهیت رفتاری و محتوایی فضای مجازی استفاده کنیم.

وی ضمن ابلاغ سلام استاندار محترم به شرکت کنندگان در این رویداد، ادامه داد: استاندار محترم که خود یکی از افراد مطلع و آشنا به فضای مجازی و رسانه هستند از همه ما برای حمایت و پشتیبانی از رویدادهای علمی در این فضا قول گرفته و ما نیز با کمال افتخار در خدمت عزیزان خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha