• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402070805089
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسید

۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خراسان جنوبی ۵۲۴ طرح عمرانی، اشتغالزایی و امنیت غذایی به همراه چهار هزار و ۸۰۰ برنامه اجتماعی شامل اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و نوشت افزار با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امروز شنبه  ۸ مهر در آیین اتمام و بهره‌برداری از ۵۲۴ طرح‌ محرومیت‌زدایی، عمرانی، امنیت غذایی، اشتغالزایی، چهار هزار و ۸۰۰ برنامه اجتماعی و واگذاری ۴۸۱ جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: از این تعداد ۱۴۸ طرح عمرانی همچون مسکن، مسجد و زمین ورزشی است.

مهدوی افزود: ۳۰۴ طرح امنیت غذایی از جمله قنات، آب کشاورزی و استخر آبشخور دام و ۷۲ طرح اشتغالزایی شامل پارچه بافی، حوله بافی، پرورش مرغ بومی و خیاطی بوده که در راستای محرومیت‌زدایی استان به اتمام رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین چهار هزار و ۸۰۰ طرح اجتماعی از جمله اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی استان اجرایی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی در کنار سایر فعالیت‌های سپاه تاکنون اقدامات ارزنده‌ای داشته و با حمایت‌های این قرارگاه به نقاط محرومیت استان توجه ویژه شده است.

وی بیان کرد: مرمت قنوات، چاه‌ها و ایجاد اشتغال به خصوص در حوزه صنایع دستی از مهمترین قراردادهای محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی بوده است.

۵۲۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

سردار مهدوی با اشاره به اهدای جهیزیه در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: برای این منظور خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده‌اند و این جهیزیه‌ها تا پایان هفته وحدت توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قراردادهای جدید نیز امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران منعقد می‌شود افزود:با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و مشکلات اقلیمی اجرای این پروژه‌ها کمک خوبی به رونق اشتغال و تولید در استان می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همدلی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در استان برای پیشبرد برنامه‌ها ضروری است تاکید کرد: مسوولان دولتی، خیران و نیروهای حمایتی دست در دست هم دارند تا خلاء پیش آمده ناشی از مشکلات اقلیمی را پر کنند و باری از دوش محرومان برداشته شود.

در این آیین به مناسبت هفته دفاع مقدس و نمایندگی از طرح‌های محرومیت‌زدایی استان ۴۸۱ سری جهزیه، هزار و ۵۰۰ سری لوازم التحریر اهدا شد.

همچنین از جهادگران و مدیرانی که در طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی استان همکاری داشتند با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار خراسان جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha