• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402070805132
  • خبرنگار : 50182

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم(ص):

یک کارگاه بزرگ "عمرانی" در کشور ایجاد کرده‌ایم

یک کارگاه بزرگ "عمرانی" در کشور ایجاد کرده‌ایم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم(ص) با اشاره به فعال بودن پروژه های قرارگاه در گوشه گوشه کشور گفت: به یاری خداوند یک کارگاه بزرگ عمرانی در کشور ایجاد کرده ایم.

مهندس محمدرضا رحمانی امروز (۸ مهر) در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه، با اشاره به اقدامات بزرگ و اثرگذار قرارگاه خاتم(ص) در کشور، گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد بنزین تولیدی کشور در پالایشگاه های ساخت قرارگاه تولید می شود.

وی افزود: همچنین ۵۰ درصد ذخیره آب پشت سدهای کشور در سدهایی است که توسط فرزندان این ملت در قرارگاه خاتم (ص) احداث شده اند.

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد متروی کشور، ۳۰ درصد راه آهن و ۲۰ درصد راهسازی کشور توسط قرارگاه خاتم(ص) ایجاد شده است.

وی با تاکید بر تداوم این حرکت پرقدرت در خدمت رسانی به کشور گفت: در حال حاضر در جای جای کشور فعالیت های قرارگاه در جریان است و تمام پروژه های آن فعال هستند.

رحمانی گفت: به یاری خداوند توانسته ایم یک کارگاه عمرانی بزرگ در ایران ایجاد کنیم و در گوشه گوشه این کشور فعالیت های عمرانی قرارگاه در جریان است.

در دولت سیزدهم ۷۰ پروژه کلان افتتاح کرده‌ایم/ افتتاح ۱۳۰ پروژه دیگر تا سال آینده

به گزارش ایسنا، مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم(ص) افزود: در همین دولت مردمی با وجود هم مشکلات ۷۰ پروژه کلان را به بهره برداری رسانده ایم و به یاری خداوند در یک سال پیش رو ۱۳۰ پروژه دیگر را به بهره برداری می رسانیم.

رحمانی از قرارگاه خاتم (ص) به عنوان متخصص انجام کارهای جهادی یاد کرد و افزود: در یک نمونه ساخت ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه را در شهرستان بهارستان از ما خواستند که برای مهر امسال آماده شود و زمین پروژه را آخر تیرماه امسال به ما تحویل دادند، اما به یاری خداوند و با همت جوانان ظرف دو ماه این ۱۰ مدرسه با رعایت تمام استانداردها احداث و زنگ آغاز سال تحصیلی در آنها نواخته شد.

وی افزود: کار جهادی دیگر ساخت متروی پروند به طول ۲۰ کیلومتر بود. این پروژه در حالت معمولی حداقل به دو تا سه سال زمان نیاز دارد، اما ما کار را از دی ماه سال گذشته شروع کردیم و به یاری خداوند رییس جمهور در جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) این پروژه را افتتاح می کند.

رحمانی گفت: کار جهادی دیگر همین تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه است که در زمان معمول دو سال زمان نیاز داشت، اما ظرف هشت تا ۹ ماه آن را به سرانجام رساندیم که همکاری مجموعه استان و مدیریت شهری در این زمینه اثرگذار بود.

وی از اجرای ۲۲ پروژه راهبردی کلان در استان کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم(ص) خبر داد و افزود: از جمله این پروژه ها می توان به خط ششم سراسری گاز و پروژه گرمسیری در راستای اجرای طرح مهار آبهای مرزی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha