• شنبه / ۸ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402070805215
  • خبرنگار : 90057

مدودف: مناطق جدیدی به روسیه می‌پیوندند

مدودف: مناطق جدیدی به روسیه می‌پیوندند

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: روسیه عملیات نظامی ویژه را تا نابودی رژیم نازی در اوکراین و آزادی سرزمین‌های اولیه روسیه ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در تلگرام نوشت: روسیه به پیروزی خواهد رسید و حتی مناطق جدید بیشتری در داخل آن وجود خواهد داشت.

مدودف در ۳۰ سپتامبر سالروز پیوستن لوهانسک و دونتسک، زاپوریژیا و خرسون به روسیه در یک همه‌پرسی، نوشت: امروز روز اتحاد مجدد مناطق جدید با روسیه است. یک سال پیش، در همه پرسی، ساکنان آنها تصمیم سرنوشت‌سازی گرفتند - با وطن خود باشند. این انتخاب نه تنها به نمادی از احیای عدالت تاریخی، بلکه همچنین از اتحاد مردم روسیه، اراده و فداکاری عظیم آنها تبدیل شد.

پوتین در فرمانی ۳۰ سپتامبر را روز اتحاد مجدد نامیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۱۵:۱۹

تهدیدات مدودف از نوع همان تهدیداتیست که 33 سال پیش صدام حسین رهبر عراق در مورد امریکایی ها می کرد. صدام مدام تهدید می کرد که در صورت حمله امریکا ، سلاح های مخوف را وارد جنگ خواهد کرد و امریکایی ها را نابود خواهد کرد. صدام همچنین تهدید کرد که اسراییل را نیز به اتش خواهد کشید. صدام کویت را نیز بخشی از عراق می دانست. اما صدام نتوانست هیچ غلطی بکند و با خواری و ذلت تمام شکست خورد و در بیابانهای عراق مخفی شد و امریکایی ها در انجا پیداش کردند و در قفس نشان جهانیان دادند. احتمالا سرنوشت مشابهی در انتظار مدودوف و پوتین می باشد. هر چند بنده اعتقاد دارم که پوتین و تیمش در نهایت دست به خودکشی خواهند زد. امکان پیروزی برای روسیه در جنگ اوکراین وجود ندارد. پوتین و مدودف تحمل شکست و تحقیر را ندارند و به حیاتشان خاتمه خواهند داد.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۱۹:۱۴

نه بابا...

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۸ ۲۰:۲۷

شما واقعاً روسها بعنوان بزرگترین قدرت هسته ای و نظامی دنیا را با صدام حقیر مقایسه می کنی؟ واقعاً فکر می کنی روسیه شکست می خوره؟؟؟؟؟ یک ذره منطقی باش.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۰۲:۱۳

سلام آقای سلیمی فکر میکنم شما وقت نمی کنید اخبار اوکراین را بخوانید .وگرنه اگر تصاویر تسلیم دسته جمعی سربازان اوکراین و نتایج ضد حمله اوکراین را میدیدید امکان نداشت این مطالب را بنویسید

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۰۸:۱۴

من معتقدم شکست می خورند ولی داشتن سلاح اتمی قضیه پیچیده تر می کند ممکنه تا جایی اوکراینی مناطق پس بگیره بعدش روسیه یه تهدید درست و حسابی اتمی بگذارد روی میز آنجا مجبور به یه توافق بشوند این یک مطلب یه چیز دیگر هم بنظرم اینکه روسیه حتی ممکنه شکست اوکراین جای دیگری جبران کنه مثلاً من احتمال می دهم به مناطق روس تبار قزاقستان حمله کنه با توجه به موضع گیری های قزاقستان در این جنگ و همین طور گفته قبلی پوتین که فکر کنم سال ۲۰۱۵درباره قزاقستان گفته بود که ما کشوری بنام قزاقستان در تاریخ نداشتیم و این‌ها از فرصت فروپاشی شوروی استفاده کردند و کشور تاسیس کردند احتمال اش هست اونجا حرکتی بزند بالاخص که جمعیت قزاقستان کم‌تر از اوکراین و سرزمین وسیعی دارد و پشتیبانی غرب هم مثل اوکراین ندارد و سلاح های آن و ارتش آن ندارد البته این حرکت روسیه به مرگ سازمان پیمان امنیت جمعی خواهد انجامید.

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۰۱:۳۶

روسیه حق نداردیک وجب به سرزمینهای خوداضافه کند،اوکراین ازمردم اوکراین است البته بادولتی مردمی وبدون وابستگی به غرب وناتو وبشرط روابط حسنه با همسایگان وازجمله روسیه@!@