• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۳:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402070805328
  • خبرنگار : 71536

مصاف شاگردان عنایتی با صعودکننده عجیب بازی‌های آسیایی

مصاف شاگردان عنایتی با صعودکننده عجیب بازی‌های آسیایی

ایران و هنگ‌کنگ در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف هم می‌روند که در صورت برتری راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، شاگردان رضا عنایتی در پنجمین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو در مرحله یک‌ چهارم نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ امروز به مصاف هنگ‌کنگ می‌روند.

تیم‌ملی امید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها با دوگل تایلند را شکست داد تا در ادامه سیر صعودی خود در بازی‌های آسیایی پس از دو دوره، به جمع ۸ تیم برتر دست پیدا کند.

هنگ‌کنگی‌ها پس از قبول شکست در دو دیدار متوالی برابر ازبکستان به اقتصادی‌ترین شکل ممکن از سد افغانستان گذشتند تا به طرزی عجیب با یک گل زده خود را برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی برسانند.

شاگردان رضا عنایتی در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، ماه گذشته با گلزنی محمدامین حزباوی، محمد قربانی و الهیار صیادمنش مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند و حالا در غیاب این سه بازیکن، در سودای شکست دوباره این تیم هستند.

از جمله اتفاقات مهم درباره تیم ملی امید خارج شدن سه بازیکن پرسپولیس از اردوی این تیم در بازی‌های آسیایی است که منجر به خالی شدن دست رضا عنایتی می‌شود.

تاریخچه مصاف های ایران هنگ‌کنگ

در تاریخ بازی‌های آسیایی ایران و هنگ‌کنگ تنها یک بار  به مصاف هم رفته‌اند که آن مسابقه در سال ۲۰۰۶ میلادی با برتری دو بر یک امیدهای ایران به اتمام رسیده است.

عملکرد دو تیم در ۵ بازی اخیر

ایران: ۴ برد، ۱ باخت

هنگ‌کنگ: ۱ برد، ۱ مساوی، ۳ باخت

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۱۷:۵۲

درود بر عنایتی عزیز،تا همینجاش هم شاهکار کردی،والیبال با آن همه ستاره باخت و هندبال همه یکی پس از دیگری دارند می بازند،تیمی که ظرف یک هفته فراخوان شوند و به بازیها اعزام شوند چه انتظاری هست،مسئیولین که فقط بلدند بعد از شکست کالبد شکافی و انتقاد کنند،راه حل صفر،وقتی آقاجواد خیابانی هنوز بازی را ندید می گوید ما هنگ کنگ را سه هیچ می بریم دیگه میشه روی نظراتشان حساب باز کرد؟

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۱۸:۳۴

سلام،چر نظرات کاربران را درج نمی کنید؟!!!