• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402070905667
  • منبع : نمایندگی قزوین

چند خبر ورزشی از قزوین

چند خبر ورزشی از قزوین

ایسنا/قزوین رقابت وزنه‌بردار قزوینی در بازی‌های آسیایی، بانوی هندبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی و قضاوت داور قزوینی در لیگ یک فوتبال خبرهای امروز ایسنا از ورزشکاران قزوینی است.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در حالی از دهم مهرماه آغاز خواهد شد که میرمصطفی جوادی، وزنه‌بردار قزوینی در دسته ۹۶ کیلوگرم در روز چهارم این رقابت‌ها به مصاف فولاد سرد خواهد رفت تا بخت خود را برای کسب نشان خوشرنگ طلا محک بزند.

جوادی ماه گذشته در جریان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان موفق شد مدال طلا را برای خود و کاروان وزنه‌برداری کشورمان به ارمغان بیاورد.

مهسیما بابایی سرمربی قزوینی هم هدایت تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشورمان را در بازی‌های آسیایی هانگژو بر عهده دارد.

بانوی هندبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سومین اردوی آماده سازی تیم هندبال بانوان کشور در حالی به میزبانی تهران آغاز شده است که عطیه شهسواری، هندبالیست قزوینی هم در این اردو حضور دارد.

اردوی ملی پوشان هندبال بانوان تا چهاردهم مهرماه پیگیری خواهد شد و تیم هندبال بانوان کشورمان برای شرکت در بیست‌وششمین رقابت های هندبال قهرمانی زنان جهان آماده خواهد شد.

رقابت‌های هندبال بزرگسالان قهرمانی کشور از نهم آذرماه به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود.

قضاوت داور قزوینی در لیگ یک فوتبال

 هفته پنجم لیگ یک باشگاه‌های کشور در حالی عصر فردا ۱۰ مهر پیگیری خواهد شد که در این هفته با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال محمد دوستی داور استان قزوین به عنوان ناظر داوری قضاوت خواهد کرد.

دوستی ناظر بازی تیم‌های نفت و گاز گچساران و آریو اسلامشهر را در چارچوب هفته پنجم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

حسین لشگری هفته گذشته به عنوان داور دوم دیدار تیم‌های شاهین خزر رودسر و فولاد هرمزگان را در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی سوت زد.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha