• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402070905811
  • خبرنگار : 50310

جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

شهید امنیت شهید وحدت است

شهید امنیت شهید وحدت است

ایسنا/لرستان جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهادت شهید بزرگوار پناهی‌فر مقارن با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت و در آستانه هفته نیروی انتظامی است که این شهید حلقه وصل این مناسبت‌هاست، شهید امنیت شهید وحدت بوده و نشان می‌دهد انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی زنده است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی نهم مهر ماه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سعید پناهی‌فر که در گلزار شهدای شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: شهید امروز میزبان شماست، صحنه‌ای که  امروز در لرستان قهرمان و کوهدشت زیبا و شهیدپرور شاهد هستیم نشان می‌دهد سال ۵۷ و ۵۸ و پشتیبانی از دفاع مقدس و انقلاب هنوز زنده است، بیجا نیست که تابلوی این استان و شهرستان مدافع ارزش‌های انقلاب است و مردم آن حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اگر امروز لرستان سرمایه بزرگ و معنوی ۶۵۵۵ شهید را در خود جای داده یک سرمایه بزرگ معنوی یعنی انقلاب، نهضت و راه سید الشهدا(ع) و امام راحل(ره) زنده است، گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده که همان لبیک یا خامنه‌ای بوده و این شعار با شعور است، امروز مفهوم لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا رسول‌الله(ص) به روز بوده و در عمل است.

رضایی بیان کرد: این شهید در همان مسیری که انقلاب اسلامی حادث شد خودش را فدا کرد، همان مسیری که هشت سال در مقابل متجاوزان بعثی از آن دفاع شد و نشان می‌دهد دفاع مقدس ادامه دارد، مبارزه ما هشت سال با دنیای استکبار بود امروز با مزدوران آن‌هاست.

وی با اشاره به این‌که شهید پناهی‌فر جز امنیت و آرامش کشور چیزی نمی‌دید و یک فرد شجاع بود لذا تربیت پدر و مادر گلش این میوه بود، اضافه کرد: این شهید، شجاع، نترس و بصیر بود، من سال گذشته و در اوج فتنه همرزم این شهید در بندرعباس بودم وقتی گزارش دادند چند روز را به خانه نرفته و به عنوان مجاهد خانه را ترک کرده و از چشم‌هایش می‌شد بی‌خوابی را خواند، به او ابلاغ شد که به خانه برود و از آنجا تماس بگیرد کمتر از یک ساعت برگشت، و این خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس است به همسر شهید باید تبریک گفت که چنین کسی را حمایت و پشتیبانی می‌کرد به فرزندان شهید دختر ۸ ساله و پسر ۴ ساله که دوری پدر را برای امنیت کشور تحمل می‌کردند.

رضایی بیان کرد: درود بر عبادتگاه شهید در خانواده‌ای که پرورش یافت و خانواده‌ای که در آن زندگی کرد و خودش را فدای ملت کرد، این شهید حقیقتاً یک مجاهد فی سبیل الله بود.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: درد دشمن همین روحیه انقلابی است، شعار این شهید «من یک انقلابی‌ام» بود که شعار مجموعه انتظامی است و پیام این شهید امروز وحدت و لبیک یا خامنه‌ای و پاسداری از حریم ولایت است.

وی بیان کرد: راه این شهید در گرامی داشت احکام الهی است و مدافع آرامش کشور در مقابل همه ناهنجاری‌ها از جمله ناهنجاری‌هایی است که دشمن تحمیل می‌کند، با قاچاق کالا و مواد مخدر مقابله می‌کرد و در نهایت به هدف و آرزوی خود که شهادت بود رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha