• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402070905821
  • خبرنگار : 71489

مخالفت مجلس با تکلیف دولت به جایگزینی نیروی انسانی از طریق خرید خدمات

مخالفت مجلس با تکلیف دولت به جایگزینی نیروی انسانی از طریق خرید خدمات

نمایندگان مجلس با جایگزینی نیروی انسانی که از خدمت خارج می‌شوند، از طریق خرید خدمات از بخش‌های خصوصی و تعاونی مخالفت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز یکشنبه و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران، با حذف تبصره بند الف ماده ۱۸ این لایحه موافقت کردند.

متن تبصره بند الف ماده ۱۸ لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

تبصره - دستگاه‌های اجرائی و شرکت‌های دولتی مجازند از سال اول برنامه هرگونه توسعه فعالیت‌های خود و جایگزینی نیروی انسانی که از خدمت خارج می‌شوند را از طریق خرید خدمات از بخش‌های خصوصی و تعاونی تایید صلاحیت شده با پرداخت حداکثر هشتاد درصد (۸۰%) قیمت تمام شده خدمات مشابه در بخش دولتی انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۱۶:۰۰

سقف حقوق باید باشد ولی می‌توان سقف حق شاغل طبق ماده ۶۶ قانون خدمات کشوری حذف کرد این امر موجب افزایش حقوق جامعه نخبگان و افراد تلاشگر در کسب امتیاز حق شاغل می‌شود وانقلاب تحصیل و آموزش و تجربه و افزایش حقوق در پی دارد الان بر حسب این ماده نخبگان سرخورده شده اند و سالیانه افزایش حقوق ناشی از تجربه و آموزش و تحصیلات نمی‌گیرند چون سقف ۷۵ درصد حق شغل باید حفظ شود نمایندگان این ماده ۶۶ قانون خدمات کشوری حذف کنند و دنبال سقف حقوق برای افراد بدون تلاش نباشند

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۱۷:۳۱

اینها کدام نوع خرید خدمات هستند اموزش و پرورش؟؟!!

avatar
۱۴۰۲-۰۷-۰۹ ۱۷:۴۵

بنام خدا با سلام، ما تعداد معدودی از جا مانده گان نیروهای حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱هستیم. طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱، در مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شده است. ما نيز به خواسته و با موافقت اداره کل آموزش و پرورش به مدت یک سال هست تکمیل پرونده نموده و بلاتکلیف مانده ایم هر موقع مراجعه میکنیم اعلام می کنند که منتظر مجوز وزارتخانه در این خصوص هستیم. لطفا این مطالبه ما را پیگیری بفرمائید.