• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402070906216
  • خبرنگار : 50291

معاون استاندار تهران:

در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم

در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ باید در این مسیر نیز برنامه داشته باشیم، امید آفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پرشور خود، دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

به گزارش ایسنا ، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عصر یکشنبه ۹ مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده است فرمانداران نقطه وصل نظام با مردم هستند، باید مواظب باشیم این نقطه وصل از بین نرود، ارتباط با مردم قطع نشود؛ دولت آقای رییسی نیز خود را دولت مردمی معرفی کرده است.

وی ادامه داد: فرمانداران در حال خدمت به مردم هستند و از بطن مردم انتخاب شده‌اند، در این دولت جوانان دهه شصتی موفق عمل کرده و کارنامه خوبی را برجای گذاشته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز اگر در شهرستان اعضای شورای تامین و شورای اداری همراه نباشند، فرماندار را با مشکل مواجه می‌کنند. شهرستان قرچک به عنوان یک الگو  مطرح هست، زیرا همه مسؤولان همراه و هم صدا هستند؛ فرماندار جدید شهرستان قرچک از نیروهای خوب و انقلابی است که به شهرستان قرچک آشنا است و در حوزه معاون سیاسی فرماندار ورامین کارنامه درخشانی دارد.

جوهری در ادامه با ذکراینکه پروژه‌های شهرستان قرچک باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد، گفت: همه باید پیرو ولایت و نظام باشیم و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم، اگر این الگو را دستور کار قرار دهیم، مطمئن باشید رستگار می‌شویم.

او افزود:در آینده بسیار نزدیک انتخابات را در پیش داریم، دشمن تمامی توپ‌های خود را به سمت انتخابات ایران هدف گرفته است؛ باید در این مسیر نیز برنامه داشته باشیم، امیدآفرینی کنیم و مردم نیز با حضور پر شور خود دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha