• یکشنبه / ۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402070906226
  • خبرنگار : 50037

از ظرفیت‌های گردشگری کبودراهنگ برای اشتغال استفاده کنیم

از ظرفیت‌های گردشگری کبودراهنگ برای اشتغال استفاده کنیم

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کبودراهنگ با بیش از ۲۰۰ اثر طبیعی و تاریخی بسیار بالاست و این شهرستان باید از این ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال دوچندان استفاده کند.

مسلم غلامی یکشنبه، ۹ مهر در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: با چنین ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری شهرستان همه دستگاه‌های ذیربط باید وارد کار شوند و با ارائه و اجرای طرح‌هایی چون ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی و ایجاد بازارچه‌های محلی برای مسافران برنامه‌ریزی داشته باشند و میراث فرهنگی را را در پیشبرد اهدافش در این حوزه کمک رسانند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها باید برای حمایت از کارآفرینی و اشتغال با همدلی و اتحاد گام بردارند، افزود: موضوع طرح فرش بهشت در بخش شیرین‌سو در زمینه حوزه صنعت فرش به صورت تخصصی مطرح بوده که با منعقد شدن قرارداد آن و وارد مرحله اجرایی شدن طرح به طور قطع شاهد رشد و تعالی صنعت فرش در منطقه به صورت تخصصی خواهیم بود.

غلامی از پیگیری برای نوسازی ادوات کشاورزی شهرستان خبر داد و یادآور شد: در سطح شهرستان ۶۰۰۰ دستگاه تراکتور موجود بوده که علاوه بر پیگیری نوسازی این تراکتورها، دنبال افزایش تعداد ماشین آلات کشاورزی از جمله کمباین نیز هستیم.

وی با تأکید بر توزیع هدفمند تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان با پرداخت این تسهیلات به دنبال کارآفرینی هستیم و تسهیلات همراه با اشتغال هدف ما به شمار می‌رود.

رتبه نخست بنیاد علوی در جذب تسهیلات اشتغالزایی در کبودراهنگ 

مسئول بنیاد علوی استان همدان هم در این جلسه اظهار کرد: بنیاد علوی در شهرستان کبودراهنگ رتبه نخست را در جذب تسهیلات به خود اختصاص داده است به طوریکه این مجموعه در این شهرستان خدمتی صادقانه و جهادی داشته اند.

مرتضی هوشیار با قدردانی از تعامل و همدلی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی شهرستان کبودراهنگ بویژه فرماندار و بانک‌های عامل با مجموعه بنیاد علوی در این شهرستان یادآور شد: این اتحاد و همدلی موجب شده که از ۲۰ میلیارد اعتبار و تسهیلات اشتغالزایی اختصاص داده شده به بنیاد علوی کبودراهنگ ۱۸ میلیارد تومان آن برای اشتغال جذب شود.

وی گفت: با هماهنگی و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تعهد اشتغال بنیاد علوی کبودراهنگ ۱۰۰ نفر بوده که این بنیاد تعداد ۲۳۰ مورد ثبت اشتغال داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha