• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402071006376
  • خبرنگار : 71469

مربی تیم ملی: امیدوارم فردا، روز قایقرانان ایران باشد

مربی تیم ملی: امیدوارم فردا، روز قایقرانان ایران باشد

مربی تیم ملی قایقرانی گفت: قایقرانان قطعا تمام تلاش خود را به‌ کار گرفتند تا به مدال برسند اما همه کشورها تمرین کرده‌اند و برای مدال در هانگژو هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، در سومین روز رقابت‌های آب‌های آرام، ملی‌پوشان ایران صاحب دو عنوان هفتمی و پنجمی و کسب موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

هیوا افضلی و مائده شورگشتی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر هفتم شدند و هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان به رتبه پنجم رسیدند. در بخش مردان پیمان قویدل و سپهرساعتچی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر برنزی شدند تا نخستین مدال ایران در این ماده را کسب کنند. عادل مجللی و کیا اسکندانی نیز در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان به مدال برنز دست یافتند.

مهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان درباره نتایج سومین روز رقابت‌های آب‌های آرام و شروع نه‌چندان خوب نمایندگان ایران گفت: متاسفانه امروز در شروع کار از مدال جا ماندیم اما ورزشکارانمان یک سال و هشت ماه است که زیر نظر پدرو سنا، سرمربی تیم، کار کرده و برای کسب بهترین نتیجه به مسابقات آمده‌اند و قطعا تمام تلاش خود را به‌ کار گرفتند تا به مدال برسند اما همه کشورها تمرین کرده‌اند و برای مدال اینجا هستند.

وی افزود: ورزشکاران ما با تمام وجود جنگیدند اما آنچه باید اتفاق می‌افتاد و مدالی را که دوست داشتیم کسب کنیم (در بخش بانوان و نیز در برخی از ماده‌های مردان) اتفاق نیفتاد. در بخش بانوان در رقابتی سخت دو عنوان پنجم و هفتم را کسب کردیم و امیدوارم فردا روز ما باشد.

مجللی در پاسخ به‌ اینکه در بخش بانوان به دنبال چه نتیجه‌ای بود که محقق نشد، گفت: هر کسی اینجاست به دنبال مدال است. حتما رقبا از ما بهتر کار کرده‌اند. بعد از مسابقات باید با حضور سرمربی، مربیان و کمیته نقاط ضعف و قدرتمان را بررسی کنیم تا بدانیم در چه بخش‌هایی باید بیشتر کار کنیم تا نتیجه بگیریم و برای آینده چه کاری باید انجام دهیم. انشاءالله در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم و فردا هم روز قایقرانان‌ ما باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha