• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402071006564
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل امور بانوان گیلان خبر داد

تجلیل از بانوان ستایشگر پیشکسوت در بیستمین اجلاس بین‌المللی خادمان حسینی

تجلیل از بانوان ستایشگر پیشکسوت در بیستمین اجلاس بین‌المللی خادمان حسینی

ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری اجلاسیه ویژه بانوان مداح و ستایشگر در راستای بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی رشت خبر داد و گفت: نمایش آیینی و مولودی‌خوانی به زبان گیلکی و تجلیل و تکریم از بانوان مداح پیشکسوت از جمله برنامه‌های این اجلاسیه ست.

زهرا یعقوب نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی استان گیلان، اظهار کرد: این اجلاسیه ۱۱ لغایت ۱۴ مهرماه در گیلان برگزار می شود.

وی از برگزاری اجلاسیه ویژه بانوان مداح و ستایشگر و تجلیل از پیشکسوتان این حوزه خبر داد و تصریح کرد: اجلاسیه ویژه بانوان مداح برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه اجلاسیه مذکور در حرم مطهر حضرت فاطمه اُخری(س) در رشت برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه معرفی مداحان و سخنرانان و پیشکسوتان و خادمان حسینی جامعه بانوان به کلیه اقشار به ویژه نسل جوان است.

یعقوب نژاد با اشاره به حضور و سخنرانی چهره‌های شاخص ملی در این همایش معنوی، اضافه کرد: نمایش آئینی و مولودی خوانی به زبان گیلکی و تجلیل و تکریم از بانوان مداح پیشکسوت از دیگر برنامه هاست.

وی برگزاری اجلاسیه بانوان در حرم خواهر امام رضا(ع) را فرصتی ارزشمند برای معرفی این بارگاه ملکوتی به میهمانان داخلی و خارجی دانست و متذکر شد: بالغ بر ۳۰۰ میهمان داخلی و خارجی در این همایش حضور خواهند داشت و فضای معنوی حرم مطهر بهره مند می شوند.

دبیر کمیته بانوان ستاد برگزاری اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی گیلان، با بیان اینکه برنامه مذکور صبح روز چهارشنبه، ۱۲ مهرماه برگزار می شود، عنوان کرد: دیدار عیدانه مداحان و ستایشگران بانو با مادران و همسران شهدا و ایثارگران، حضور سخنرانان و مداحان شاحص در نشست‌های تخصصی ویژه بانوان با مشارکت گروه های مردمی، حضور مداحان و سخنرانان در برنامه های ویژه صداوسیمای مرکز گیلان و تولید گفت و گو از میهمانان ملی با محوریت حوزه زنان نیز در دستور اجرا قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha