• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402071006715
  • خبرنگار : 50187

رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

میهن‌پرستانِ واقعی ملت و تاریخ ایران، شهدا هستند

میهن‌پرستانِ واقعی ملت و تاریخ ایران، شهدا هستند

ایسنا/کرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: میهن‌پرستان واقعی ملت و تاریخ کشور ایران شهدای این ۴۵ سال هستند که در مقابل همه توطئه‌ها از هر رنگ و رقمی که توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود، به نمایندگی از ملت ایران جانفشانی کردند.

سردارغلامرضا سلیمانی امروز ۱۰ مهرماه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردارسیدحمیدرضا هاشمی(فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان) که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهیدانی که در مقابله با فتنه آمریکایی - صهیونیستی پاییز سال گذشته مظلومانه به شهادت رسیدند به ویژه رئیس سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان شهید هاشمی را گرامی می‌داریم

وی با تبریک هفته وحدت بیان کرد: این مراسم نمونه عینی وحدت اهل تسنن و تشیع به عنوان امت واحده تلقی می‌شود و از سران طوایف و مولوی‌ها که از سیستان و بلوچستان در این مراسم حضور دارند، تشکر می‌کنم.

سلیمانی با اشاره به شهدای وحدت و امنیت گفت: مفهوم وحدت و امنیت در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه در همه توطئه‌های رنگارنگ دشمنان در همه این سال‌ها علیه ملت ایران در مقابل چشمان ما مجسم شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به تاریخ ایران از دوران پهلوی و دستور رضاخان مبنی بر تسلیم نیروهای نظامی در برابر متفقین بیان کرد: دوران پرافتخار نظام جمهوری اسلامی در مقابل متجاوزان به کشور و توطئه بیگانگان علیه این خاک را با دوران پهلوی مقایسه کنید.

وی با اشاره به دوران قحطی، شیوع وبا و حوادث تلخی که در دوره پهلوی بر مردم ایران گذشت، افزود: اکنون دشمنان و رسانه‌های امریکایی صهیونیستی تلاش دارند آن دوران تلخ را دوره میهن‌پرستی و ملت‌دوستی معرفی کنند.

سلیمانی تصریح کرد: میهن‌پرستان واقعی ملت و تاریخ کشور ایران شهدای این ۴۵ سال هستند که در مقابل همه توطئه‌ها از هر رنگ و رقمی که توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود، به نمایندگی از ملت ایران جانفشانی کردند و اینجاست که ارزش کار شهدا مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: شهدا از وحدت و هویت ملی، تمامیت ارضی و کشور و مردم عزیز ما دفاع کردند و جان خود را فدا کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: امروز نام ایران در جهان بلندآوازه است و ملتی‌ است که به عنوان مستقل‌ترین ملت در بین ملت‌های جهان شناخته می‌شود و امروز یک حکومت مردمی در بین حکومت‌های دنیا می‌درخشد و آن جمهوری اسلامی است که وابسته نیست و تحت تاثیر هیچ قدرت بین‌المللی به ویژه نظام سلطه قرار ندارد بلکه درست در مقابل نظام سلطه ایستاده و پرچمدار این مکتب مقاومت سردارحاج قاسم سلیمانی است و این حُسن شهرت ملت ایران در سایه خون مطهر شهدای عزیز وحدت و امنیت مانند شهید هاشمی به دست آمده است.

وی افزود: دشمنان در سیستان و بلوچستان که پایتخت وحدت ایران محسوب می‌شود، وحدت ملت ما را هدف گرفتند و شهید سیدحمیدرضا هاشمی بزرگوار که به درستی شهید وحدت و امنیت معرفی شده، جان خود را در این راه فدا کرد.

سلیمانی تصریح کرد: شهدا نمونه ملی میهن‌پرستی و پاسداری از هویت ملی ما محسوب می‌شوند و رسانه‌های آمریکایی و صهیونیستی می‌خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند و بزرگ‌ترین خائنان تاریخ معاصر کشور را به عنوان میهن‌پرست معرفی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه خانواده شهدا میهن‌پرستان واقعی هستند که فرزندان خود را تقدیم کرده‌اند، گفت: باید در جهاد تبیین این موارد را بیان کنیم. اینکه ایران به عنوان یک الگوی جدید برای جهان اسلام شکل گرفته تا بشریت را از منجلابی که تمدن غرب به وجود آورده، نجات دهد.

وی اظهار کرد: این جلسات در راستای جهاد تبیین، مکتب شهادت و مقاومت با اهمیت است که باید آن را با نسل جوان، آموزشگاه‌ها و دانشگاه و نوجوانان پیوند دهیم.

سلیمانی گفت: اینجا با شهدا عهد می‌بندیم از ملت ایران و میهن عزیزمان با جان خود دفاع کنیم و در خدمت ملت باشیم و وحدت بین شیعه و سنی را همانطور که ملت محقق کرده، پاس بداریم و راه پر افتخار آنها را ادامه بدهیم و حقایق را برای نسل جوان بازگو کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha