• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402071006804
  • منبع : جهاد دانشگاهی

تشکیل سه کارگروه در شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی

تشکیل سه کارگروه در شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی

در سومین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی اعضای سه کارگروه «عفاف و حجاب»، «آموزش و تولید محتوا» و «اجرایی» این شورا منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، سومین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر جهاددانشگاهی به ریاست دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی و رئیس این شورا ( امروز دهم مهرماه) در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

در این جلسه ضمن گفتگو پیرامون دستور جلسه و مطالب پیرامونی مصوب شد تا سه کارگروه «عفاف و حجاب»، «آموزش و تولید محتوا» و «اجرایی» در این شورا تشکیل و فعالیت خود را مبتنی بر ارجاعات شورا آغاز کند.

بر این اساس  دکتر نجمه یزدانفر به‌عنوان مدیر و دکتر زهرا نقی زاده، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، دکتر منوچهر جهانیان سمانه عنبری، سیدیوسف حسینی و نعیمه سادات میرقوام الدین اعضای کارگروه «عفاف و حجاب» منصوب شدند.

همچنین دکتر حسین محمدی فام به‌عنوان مدیر و دکتر حسن فارسی جوکار، دکتر سید رضی آقاسیدی، امیر طهرانچی، سیدیوسف حسینی، دکتر ابوالقاسم رئیسی، دکتر مهدی باصولی و دکتر روح‌الله فتحی اعضای کارگروه «اجرایی» منصوب شدند.

در  کارگروه «آموزش و تولید محتوا» نیز محمد یاسمی به‌عنوان مدیر و دکتر محمود طاووسی، مهدی مشایخی، امین بلندهمت و نمایندگان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعضای این کارگروه منصوب شدند.

در پایان این جلسه اعضای شورا احکام خود را از ریاست شورا برای مدت دو سال دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این احکام آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با همکاری سایر اعضای شورا در راستای گسترش نظام‌مند فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر و ترغیب اقشار مختلف جامعه به‌ویژه دانشگاهیان و همکاران جهادگر به اجرای این فرضیه الهی موفق و مؤید باشید و با اهتمام و جدیت زمینه اجرای مطلوب وظیفه محوله را فراهم نمایید.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha