• دوشنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402071006841
  • خبرنگار : 50130

رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی:

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است

ایسنا/کردستان رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است.

مهرعلی باران چشمه، روز گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کردستان، ضمن مرور تاریخچه درخشان کردستان در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: ورزش پهلوانی در کردستان دارای ریشه دیرینه ای است و همواره ورزشکاران این استان در میادین مختلف صاحب عنوان بوده اند.

وی به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای خالی ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است و در دو ماه اخیر بارها خواستار تشکیل جلسه رسیدگی به این حاشیه ها شده ایم.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای تاکید کرد: تا اتحاد و همدلی در میان اعضای هیات وجود نداشته باشد هیچ موفقیتی به دست نمی آید و در این راه پیشکسوتان می توانند نقش سازنده ای ایفا کنند.

وی اضافه کرد: نباید منکر زحمات مسئولین قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیات های قبلی باشیم و دستاوردهای پیشین این هیات با تلاش های آنها به دست آمده و باید برای موفقیت های هیات در آینده تلاش کنیم.

آمنه غلام ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این نشست تمامی هدف دستگاه ورزش و جوانان کردستان را موفقیت هیات های استانی بیان و اظهار کرد: افتتاح چند زورخانه در سراسر استان نشان از همت این اداره در جهت توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در کردستان است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی به عنوان یک خانواده و مجموعه واحد هستند، تصریح کرد: انسجام و تعامل اعضای هیات های ورزشی به درخشش ورزشکاران و پیشرفت آن هیات خواهد انجامید و باید همه در یک راستا برای موفقیت هیات تلاش کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست جمعی از پیشکسوتان، اعضای قبلی و فعلی هیات و همچنین داوران، مربیان و ورزشکاران ورزش زورخانه ای استان حضور داشتند و پس از مطرح شدن مهمترین مشکلات از سوی اعضاء با میانجیگری پیشکسوتان و رییس فدراسیون و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، بسیاری از اختلاف سلیقه ها، برطرف و مقرر شد که به زودی مجمع انتخابات هیات برگزار شود و رییس هیات جدید با رویکرد تعامل، انسجام و وحدت اعضای هیات، کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha